tirsdag den 20. december 2011

Så kom jeg lige til at købe en før julegave til mig selv ups !

Jeg har længe gået og syntes de her vindues ophæng fra Kähler bare er så fine, meeen det er jo jul og der er nok andet at bruge penge på i denne måned så jeg havde holdt mig. Men lysten til dem steg altså mere og mere i takt med at de blev udsolgt alle steder, da så Majse tilbød at tage en med hjem fra Kählers butik i Aarhus i går, ja så kunne jeg altså ikke modstå fristelsen mere. Nu hænger der et styk vindues ophæng i min gang og her i skumringen lige før det bliver mørkt, syntes jeg den gør sig rigtig godt med det lille fyrfadslys der lyser så fint. Jeg er helt vild med den, jeg syntes den er endnu finere nu hvor den hænger her i vinduet, og jeg syntes sagtens den kan hænge efter jul også, og jeg syntes sagtens der kan hænge nogle i alle de andre vinduer i huset også :)



10 kommentarer:

  1. De er simpelthen så fine! Jeg er også bare helt vildt vildt glad for min... :)

    SvarSlet
  2. Den er flot, har faktisk ikke set dem før, men de kan da sagtens pynte hele vinteren.

    SvarSlet
  3. Den pynter noget så smukt i dit vindue, kan godt forstå du er meget begejstret for den :-)

    Måske du kan nå at ønske dig et par stykker mere til jul :-)

    SvarSlet
  4. SUPER fin! Den måtte også gerne bo hos mig.

    SvarSlet
  5. Den har jeg også sukket efter længe. Heldige dig.

    SvarSlet
  6. Da jeg "opdagede" dem, var de allerede udsolgt alle steder på nettet (og troede det samme gjorde sig gældende i butikkerne). Ellers var den fluks kommet på ønskeseddelen (eller indkøbt:))
    Den ser super hyggelig ud til din gang!

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin - er straks sat på min ønskeseddel.

    SvarSlet
  8. Wunderbar: Ja jeg syntes virkelig den overrasker positiv efter den er kommet hjem, jeg kan også godt lide at du ikke har hængt den i vinduet, men et sted hvor i ser den heletiden.

    Ellen: ja det syntes jeg også, overvejer at flytte lidt rundt på den, måske et andet vindue.

    Louise: tak, men jeg tror desvære ikke jeg kan nå flere ønsker.

    Finurligheder: Tak, jeg syntes den passer ind mange steder og i mange stilarter.

    Malene: Tak, ja det var jo lidt impuls :)

    Malene og Fru T: Den er også udsolgt de fleste steder, men jeg vidste at de havde den i Århus og da så Majse tilbød at købe for mig slog jeg til, men jeg tror desvære det bliver svært at finde dem andre steder.

    SvarSlet
  9. Jeg er også bare pjattet med dem, har savlet i decorate shop i Århus, mon der er flere?

    Det ser super fint ud i din entré :)

    SvarSlet
  10. Den er super skøn!
    Vi har lige fået dem hjem i butikken og er allerede vildt forelskede :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...