torsdag den 29. december 2011

Julen er slut og de dejlige lyse farver kommer frem igen

Så er julen slut her i huset, julepyntet er pillet ned, vinduerne pudset og julegaver og lidt andet fint er kommet frem igen. Jeg piller normalt først julepynt ned efter nytår, ved ikke lige hvad som gik af mig i år, håber aldrig det sker for mig igen ;) Måske er det en kombination af at jeg lige havde lidt tid til rengøring, nye dejlige julegaver og at arbejdet starter allerede 2. januar. Men nu hvor jeg har fået friske blomster ind og duften spreder sig i hytten, syntes jeg faktisk det er helt ok, faktisk rigtig rigtig skønt.


Casalinga vasen og skålen er dejlige julegaver, jeg er vild med vasen og ønsker mig allerede flere. Et lille hjerte har fået lov at blive hængende og Fifis vandkandehus er en af Æblepigens julegaver, hun knus elsker det og har leget med det konstant siden hun fik det.  Vi nyder det sidste af juleferien og er så småt begyndt at forberede os på nytårsaften, vi skal fejre nytåret herhjemme sammen med gode venner, det er en tradition som vi har haft i en del år efterhånden og jeg glæder mig.



12 kommentarer:

  1. Uhmmmm tiden efter jul, hvor alt jule-krimskramsen er pakket ned og der er kommet friske primula ind som erstatning, det er altså lige så hyggeligt som når man lige har pyntet op til jul :o)
    Sådan har jeg det også.
    I dag er vi begyndt at tage juletingene ned, men i disse dage tager tingene laaaang tid, måske for meget efterjulhygge ;o)
    Smukt ser der ud hjemme hos dig.

    De kærligste efterjulehilsner
    Jill

    SvarSlet
  2. Det ser skønt ud i hvert fald, og meget forårs-agtigt...

    Stine:9

    SvarSlet
  3. Sjovt nok, så er julen dårligt nok ovre, før det allerede føles bare LIDT som forår! ;-)

    Julen er dejlig - men det er også rart, når den er ovre!

    Min julepynt kom ned i går - som jeg fortæller om i mit seneste blogindlæg.

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. Fantastisk vase fra casalinga - ønsker mig sådan en :)

    Mon det var en julegave..?

    SvarSlet
  5. Uhh jeg elsket også at fylde huset med friske blomster når pynten er pillet ned!

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud og det der vandkande hus er da helt fortryldende. Sådan et kunne jeg godt selv ønske mig...

    Masser af kærlige nytårshilsner til dig og dine. Jeg håber I får et rigtigt dejligt år.

    SvarSlet
  7. Uhm, jeg får forårsfornemmelser af dit indlæg! Det ser skønt og lyst ud!

    SvarSlet
  8. Jeg synes som dig også det er skønt at få de tunge varme julefarver i kasserne igen ;o)

    Og hvor ser det bare lækkert ud i dit vindue, med de friske blomster og flotte nye ting :o)

    Kom godt ind i det nye år :o)

    SvarSlet
  9. Hej Jeannett!!
    Jeg blev da liiige en krumme stolt da jeg så dit indlæg her...!!!
    Hyggelig måde at bruge stjernerne på - og sikke fint farverne passer til dit forårs-vindue!! ;o)
    Jeg nyder virkelig de fine hjerter I gav mig - de har fået plads i stuen så jeg rigtig kan se dem!! <3 TAK!! Dét var virkelig en julehilsen der gik lige i mit eget lille hjerte!!!!!
    Ønsker jer et fantastisk nyt år - mon ikke jeg ku være så heldig at få Filippa på gæstebesøg i det nye år?? ;o)
    Smil og knus fra Anita!! :o)

    SvarSlet
  10. Ih hvor hyggeligt med forårsblomster i dine vinduer... Jeg stod også lidt og overvejede da jeg købte tulipaner igår, sys ik helt de røde duer længere... Så det var lilla der røg med hjem.

    Rigtig godt nytår til dig og dine :-)

    SvarSlet
  11. Hvor ser det altså dejligt foråragtigt ud hjemme hos dig.
    Du ønskes et rigtigt dejligt nytår.
    kh Hanne

    SvarSlet
  12. Tak for kommentar alle sammen, ja vi nyder virkelig at få lyde farver ind i stuen igen. Anna ja vasen er også en af mine dejlige julegaver, jeg er super glad for den. Anita dejlig med kommentar fra dig, jeg ved jo du læser med, så det er bestemt hyggelig at få en kommentar fra dig. Jeg er vild med stjernerne, de røde er pakket ned sammen med julepyntet og de andre ja de bliver fremme. Mon ikke Filippa kommer nogle dage i det nye år, nu skal jeg jo til at arbejde hver dag. Håber i er kommet godt ind i det nye år alle sammen ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...