onsdag den 14. december 2011

Julegave indpakning

Ja så er vinderen af retro hjerterne fundet og her kan i se pakken som forhåbentlig snart er på vej til TA-DA Annchen, jeg håber du bliver glad for dem. 

Denne her pakke er på vej til Louise fyldt med pomponer som hun vandt sidste uge. Jeg havde egentlig købt sølvsnoren fordi jeg ville lave krans ala Rakels, men det når jeg vidst ikke i år, så nu bruger jeg det i stedet til at pifte julegaverne lidt op. På Louises pakke er der kommet et par pomponer udenpå til pyndt og på Annchen`s pakke er der kommet en hæklet blomst i pink og turkis. Jeg kan rigtig godt lide det med sølv mønstret papir og sølv bånd og så noget hjemmelavet i pangfarver, kontrasten både i farverne og materiale syntes jeg er rigtig fint. Måske min jul i år alligevel bliver lidt kitschet ;)

Glade julehilsner fra blognissen


4 kommentarer:

  1. Så fine gaver , det må være gøy å få dem.
    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlet
  2. Jubiii..:) Hvor lækkert!
    Og sikke en smuk pakke - den glæder jeg mig til at få;)
    Har vi udvekslet adresser engang eller skal jeg sende den?
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Super fine pakker, dem under vores træ får desværre ikke så megen omsorg :-) og hunden flår også i papiret hvis ikke vi passer på....

    SvarSlet
  4. Tak for kommentar alle, Annchen du må gerne sende din adresse, jeg er lidt usikker på om jeg har den.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...