torsdag den 15. december 2011

Krea tid

Nissen havde sat et glas med bolsjer frem her til morgen lige til at spise, hvis det ikke var fordi de var lavet af stof var glasset nok også tomt allerede.

I aften skal jeg til krea hygge sammen med nogle rigtig søde og kreativ piger, jeg har pakket og jeg glæder mig. Jeg var løbet tør for garn til det halsrør jeg er ved at strikke, men nu har jeg fået mere garn, så nu kan det endelig blive færdig og forhåbentlig holde mig varm resten af vinteren. Garnet hedder Chunky og er fra hjerte garn, det er baby alpaca og dejlig dejlig blød.
Ha en hyggelig aften allesammen, med krea tid, familie hygge eller hvad i nu finder på.


4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. Sjovt at du netop har den nisse, som jeg også har og har arvet fra min farmor. Din ser dog lidt mindre brugt ud...

    SvarSlet
  2. Gud det ser lækkert ud det garn der! Det må jeg vist lure lidt på i virkeligheden... SKØN farve!

    SvarSlet
  3. Har kigget lidt tilbage i dine indlæg og super mange skønne ting du laver. Og så er det i det hele taget en rigtig hyggelig blog du har. Jeg glæder mig til at følge dig fremover :-)

    SvarSlet
  4. Smilerynker: Tak jeg fandt den til stumpmarked i Herning og fik den for 15 kr. andre steder i samme hal kostede de helt op til 60 kr, jeg er rigtig glad for den, kan godt lide dens udtryk.
    Julie: Det er rigtig lækkert og der kommer flere farver frem her til foråret.
    Betina: mange tak for de søde ord, det er jeg rigtig glad fro at høre, ens blog bliver jo lidt personlig når man bruger mange timer på det, så det er virkelig dejlig at andre syntes om det man laver.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...