torsdag den 2. august 2012

Så skrev jeg lige...

I en kommentar på mit indlæg fra i går blev jeg spurt hvor jeg finder de fine bøjler, jeg svarer at jeg finder dem bla. på markeder, begagerums marked, og på faste loppesteder. Jeg skriver at jeg ikke har fundet nogle i genbrugs butikker, og at jeg er ved at opgive overhoved at finde noget der. Har man en gang fundet guld i en genbrugs butik, ja så opgiver man vel aldrig helt, men hold da fast det er længe siden jeg har fundet noget og finder man så endelig noget, ja så syntes jeg faktisk ikke det er rigtig billigt mere.
Men, men, men jeg kunne jo alligevel ikke lade være med lige at holde ind til den lokale genbrug i dag da jeg kom forbi, og sørme om der ikke lå det fineste retro betræk lige der på hylden, lige klar til at komme med mig hjem og tilmed billig :)) det giver da forhåbningerne og drømmene om at finde guld nyt liv igen...

 Lidt flere blomster...

Elsker denne tid hvor køkkenhaven bugner, her er billeder af min side af køkkenhaven

 Her er billeder af mandens side, kan i ane forskellen på os to :)


11 kommentarer:

  1. nej fy føj for et lækkert fund!! nogen gange mister man håbet - men heldigvis finder man det som regel igen;-) tillykke med det lækre stof!

    SvarSlet
  2. Uha hvor er det forreste stof fint. Jeg har lidt, men kunne godt drømme om mere. Vil du mon bytte med en side af det? Jeg har en del på min blog, som jeg bytter med. Kig ind og skriv en mail, hvis det er :-). diddelouise83@gmail.com
    Kh Didde-Louise :-)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er det bare SKØNT.
    Jeg er også næsten ved at give op på stofhylderne i genbiksen.
    Men dejligt at se, at det KAN lade sig gøre :).

    Kh maj

    SvarSlet
  4. Elsker din side af køkkenhaven - og dødsmart at lade manden om den anden del, som jo er dødkedelig at vedligeholde men herlig at høste :-) Der har jeg godt nok ikke været for kvik!

    SvarSlet
  5. Kender det alt for godt... Jeg må indrømme, at jeg også drejede om byens genbrugsbutikker idag. Dette på trods af, at jeg ikke har købt ting i tre af dem i flere måneder.

    Tillykke med dine fund :o)

    SvarSlet
  6. Hvor var det dog ærgerligt at jeg ikke drejede omkring den genbrug før dig... ;)
    FINT sengetøj.. :)
    Og så synes jeg simpelthen det er helt fantastiske billeder af jeres have... virkeligt... :)))
    Har Leif mon bærbuske el frugttræer han vil af med i år? :)
    Jeg er ved at være moden til det nu... ;)

    SvarSlet
  7. Ja, hvis det lilla tyske er fundet i genbrugen er der da tale om ægte guld!! Det er jo ellers det smukke stof vi andre må købe i dyre domme :0)

    Lucky you.. :-)

    SvarSlet
  8. Tror det er det som gør genbrugsbutikkerne så spændende -man ved aldrig hvornår man finder noget.
    Wauuu for en køkkenhave!!! Er vild med den!

    SvarSlet
  9. Dejligt at man trods alt stadig kan være heldig, at finde stof i genbrug :) de store lilla blomster har jeg lige købt et stykke af på trendsales og det øverste stof har jeg i en brun/lilla udgave :)

    SvarSlet
  10. Hallo for et lækkert fund :-) Du må have svært ved at få armene ned langs kroppen igen (jeg ville i hvert fald løbe jublende rundt med dem over hovedet resten af dagen, hvis det var mig :-)) Og hvor er det bare en fantastisk have, I har! Min køkkenhave er meget mindre men også højt elsket :-) God weekend!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...