torsdag den 9. august 2012

Prikker der kommer og går




Måske husker i det prikket tapet vi har i spisestuen, vi har haft det en del år efterhånden. Jeg har altid været ret vild med tapeter og det her blev også sat op længe før jeg fik så meget dejlig tapet inspiration her i blogland. jeg har egentlig altid været glad for det, det hyggelig landlige præg som det har, passer så fint ind hjemme hos os. Men det er desværre falmet en del i solen, det betyder at jeg ikke kan flytte om og tage billeder ned fra vægen, uden at det efterlader grimme pletter. Det har været et prolem et stykke tid nu, og efter at jeg har fået mit københavner skab malet og gerne vil have den op, ja så betyder det altså farvel til dejlige hyggelig prikke på min køkkenvæg...

Men prikkerne forsvinder ikke helt herhjemme, for mens det første hold maling tørrede fik jeg lige syet en ny prikket CentiLong top, Jeg er vild med deres mønstre, de er så fine og nemme og så er der så mange variations muligheder. Jeg ville ønske mønstret fantes i en voksen størrelse også, jeg har nemmelig mere af både stof og de fine vintage knapper, lige klar til en mere, ønske, ønske ønske...
Hvis i ikke kender CentiLong så kig lige ind her, der er nemmelig kommet en quiltet jakke også, den er så fin og bliver helt sikke en af mine kommende projekter.


17 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin, som altid skønne sager fra din hånd:)

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Åh, en skøn lille top... Kender slet ikke til mønstrene, men det ser da yderst tiltagende ud! Og stoffet er så fint. Kunne som du godt bruge en i str. voksen :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den lille top bare yndig:)
    Det må være skønt at kunne sy sådan:)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanett, Har fulgt din blog et stykke tid og nu er det endelig gået op for mig, at jeg kender dig fra gamle dage på rideskolen. Det er godt nok mange år siden!!! Sikke en fin blog du har og mange lækre kreative idéer! Kh Katja

      Slet
    2. Det var da hyggelig, det er ved at være mange år siden alt tid blev brugt på rideskolen, mon du rider endnu :) håber du kigger ind på bloggen igen en anden gang

      Slet
  5. Wauu hvor er den bare skøn

    SvarSlet
  6. Hvor er det en skøn top - Jeg har flere gange været så misundelig på din fine prikkede væg... Øv at den skal væk - Men yes nu skal jeg ikke være misundelig på den mere:-))

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin den top :-)
    Glæder mig simpelthen sååååå meget til de fine pudebetræk kommer.
    Kh

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare fin den prikkede top..! Lækker kombi - så toppen er tøset uden at være meget pige-piget;)

    SvarSlet
  9. God over skrift-og nu får du gjort alvor af det med at male over- glæder mig til at se hvad du så finder på.. nå jeg må da lige tjekke om de der mønstre snart kommer i str 4 år med mere.. for den er da bare sød den top :-)

    SvarSlet
  10. Virkelig sød top, dejlig sammensætning af sort/hvid og knapperne :-)

    SvarSlet
  11. Nydelig prikketopp!! elsker de små prikkene og stoffet du har brukt!
    Likte også knappene du har brukt :O)

    SvarSlet
  12. Det er en rigtig sød top!!
    Jeg kan nu godt forstå, at du blev træt af, at tapetet blev bleget og endte med at male det over! Men fint var det!

    SvarSlet
  13. Mange tak for alle kommentarer, nu er alle prikkerne malet over, og vi er ved at hænge tingene op på vægende igen, Jeg glæder mig til at få tingene på plads, det roder nemmelig lige rigeligt

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...