torsdag den 16. februar 2012

Nogle skønne minder fra en hyggelig dag

Jeg blev så forkælet af alle de søde blog piger der var på besøg i mandags, skønne skønne gaver havde de med til mig. Nu her hvor de alle er taget hjem, går jeg så og nyder tingen, mens jeg lever højt på det hyggelige kreamøde som jeg bestemt ikke håber bliver sidste gang.
Jeg syntes virkelig de var alt alt for søde, det var helt overvældende, næsten som at have fødselsdag og jeg havde slet ikke tid til at kigge rigtig på tingene før de var gået hjem, men det har jeg så rigeligt rodet bod på siden. Ingenting er pakket væk endnu selv perlerne ligger stadig fremme, og det er ikke fordi jeg ikke har fået  lagt dem på plads, nej det er bare fordi det er så hyggelig at gå og kigge på alle tingene lidt endnu.
Nu har jeg fotograferet alle tingene og  der er skønne finurlige smykker, keramik smykker, ting til boligen, og sy ting,
Her er link til pigerne der var med så kan i selv gætte hvem gaverne er fra. Tina, Tina, Rakel, Anne, Louise, Christina, Mejse
Mange mange tak alle sammen, det er ting med gode minder.





Mejse kuglerne og perlerne vandt jeg i pakkelegen ;)

13 kommentarer:

  1. IIh ville gerne have været med. Det lyder godt nok hyggeligt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super hyggelig, jeg kan klart anbefale det hvis nogen gør noget ligende i dit område :)

      Slet
  2. Jeg kan godt forstå du ikke kan nænne at pakke det væk - det er jo ren øjenkræs!

    SvarSlet
  3. Ej nogen skønne pakker.. Hvem har du mon fået stoffet af søger nemlig et af stykkerne ret meget :)Kunne jo være man var heldig hun havde mere. Kh Janni

    SvarSlet
  4. Stoffet var fra Anne, du kan jo altid prøve at spørge hende.

    SvarSlet
  5. Herlige gaver du fikk! Særlig stoffene! Så ut til å være en veldig koselig dag!!

    SvarSlet
  6. Lækre gaver :-) lyder som en rigtig skøn dag.

    SvarSlet
  7. Øøøøj, din heldige kartoffel, det er virkelig lækre sager! - men jeg er sikker på, at de er fuldt ud fortjent! :)

    SvarSlet
  8. Åh hvor er det skønt med dejlige blog piger - jeg er overbevist om at de også har hygget sig...bare det var mig:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Hvor ser det hyggeligt ud...Sikke en masse lækre ting kan godt forstå du ikke nænner at pakke dem væk endnu..
    Jeg håber det er mig om ikke så længe når der er blogtræf i Århus.. Håber man får nogle kontakter..
    Jeg er helt ny i blogland og håber du vil kigge forbi min blog ;0)
    http://millesrutchebane.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Ejj jeg ville gerne ha været med, det så bare super hyggeligt ud.

    SvarSlet
  11. Tak for de søde kommentarer alle sammen, det er dejlig motiverende med søde kommentarer;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...