søndag den 19. februar 2012

Lidt stemnings billeder fra en kreativ weekend

Vinterferien er ved at være slut og en ny arbejdsuge begynder i morgen tidlig når vi vågner. Heldigvis er jeg på arbejde omgivet af dejlige livsbekræftende poder, så jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at komme tilbage og se dem alle sammen igen.
Når jeg ser tilbage på ugen, har den været fyldt med dejlige oplevelser, kreativitet, nye bekendskaber, gensyn med gamle venner, og ikke mindst masser af tid til at hygge med familien. 
Jeg er kommet rigtig godt igang med hækleriet, og jeg glæder mig til at vise frem, efterhånden som jeg får noget af det færdig, lige nu er der ca 5 halvfærdige hækle projekter i tasken, ja ja ideer er der  nok af :)
Her er lidt stemnings billeder fra weekenden, jeg har nyt solen idag og plukket min første buket fra haven i år. Nu står den og pynter på bordet sammen med mine nye Badel keramik fyrfads stager, jeg er så glad for mine nye stager de ser så fine og skrøbelige ud, når lyset skinder igennem dem og passer fint samen med vintergækkerne, som har det samme skrøbelige udtryk. Fældes for begge dele er dog at de er ganske robuste, stagerne er lavet af Christina og du kan se flere af hendes fine sager her.
Rigtig god uge start til alle.... 









11 kommentarer:

  1. Det ser ud til at ha været en rigtig dejlig uge, er glad for jeg også var en lille del af den.

    Og spændende projekter du er igang med :-)

    Vintergækker, allerede, hvor er de smukke :-)

    SvarSlet
  2. Oh sikke dejlige billeder! Skønt når man tager sig tid til at være kreativ. Det giver sikkert lidt ekstra energi til den kommende uge ;)

    SvarSlet
  3. ahhhh, hvor er det nogle hyggelige billeder, oser langt væk af en rigtig dejlig vinterferie.
    hæhæ hvor jeg har smilet over dine hækleprojekter, mest fordi det lige så godt kunne være min kurv der var beskrevet, ved ikke hvad det er med det hækling, men der kommer også hele tiden nye projekter til mig, som liiige skal prøves af :o)
    Glæder mig til at se, hvad du har haft gang i.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige billeder.. OG det lyder da som en skøn kreaweekend..;)
    Håber mandagen bliver lige så skøn.
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlig inspirerende billeder du har lagt ud. Man kommer jo helt i krea-humør!

    SvarSlet
  6. For en herlig kreativ weekend - til å bli i godt humør av :)

    SvarSlet
  7. Mange tak for de søde kommentarer, ja det var en super weekend med masser af kreativitet. Vintergækkerne ja de var fra haven og jeg kan næsten ikke vente til det hele begynder at springe ud nu.

    SvarSlet
  8. Hvor ser det hyggeligt ud :) Jeg troede ikke at vintergækkene allerede var sprunget ud, men de giver da virkelig forårsstemning :)

    SvarSlet
  9. Åh, hvor ser det hyggeligt ud. Og sikke vidunderlig find blomster. Er VILD med dem! Hvis jeg kunne finde ud af at læse en hækle opskrift ville jeg bede om en DIY ;0)

    SvarSlet
  10. Ih hvor i hygger - det ser skønt ud :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...