torsdag den 16. februar 2012

Nyt hygge lege tæppe

For noget tid siden var jeg så heldig at vinde lapper til et hygge tæppe til æblepigen, inde hos Xo Ein Ding. Jeg har haft lapperne til at ligge noget tid, for jeg har været så meget i tvivl om hvad jeg ville have på bagsiden og indeni og hvordan jeg skulle kvilte den. Men nu er beslutningen taget og tæppet blev færdig i dag, Jeg har syet småfolk stof på bagsiden og har sådan noget vattæppe fyld som mellemlag og så har jeg kviltet hveranden bane i syningen og syet en stikning hele vejen rundt med lilla tråd. Jeg er egentlig blevet rigtig godt tilfreds med resultatet, dog tror jeg at jeg vil kvilte de sidste rækker også, for jeg syntes stadig at den er lidt løs i det

Dagen er gået med besøg hos en veninde og hendes jævnaldrene søn, super hyggelig, resten af dagen er gået  med leg og koldebøtter på det nye tæppe herhjemme i stuen. Æblepigen gider ikke have ble på mere, så det passer fint med inde hjemme hygge dage her i ferien, eftermiddags luren sprang vi over i dag og så er det jo perfekt med en lille hvil under det nye tæppe men man ser Fifi i fjernsynet. 
Vi nyder ferien...





11 kommentarer:

  1. Det er virkelig blevet flot det tæppe

    Hyggelig dag ser det ud til

    SvarSlet
  2. Wow hvor ser det godt ud!! Det er da bare blevet super flot!! Og vigtigst af alt - det virker til at ejeren se godkendt det:) fortsat god feriehygge:)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder, hvor er tæppet bare fint!

    SvarSlet
  4. Det er blevet super godt! Det er skønt at se mine lapper blive forvandlet til noget så fint :)
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Godt gået, hvor er det flot.
    sikke en dejlig pige

    Stine:)

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot! og helt sikkert super godt at slå kolbøtter på! :)

    SvarSlet
  7. Tak alle sammen for de søde kommentarer, og jeps det er godkendt ;)

    SvarSlet
  8. Skønne farver, det er virkelig blevet fin :-) og hvor er din pige sød :-)

    SvarSlet
  9. Nøj, hvor er det blevet flot - jeg tror også disney-show er meget bedre når man sidder pakket ind i sådan en gang retro.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hun snakke veldig om alle billederne når hun ligger under den, Disney sjov har hun ikke fundet ud af hvad er endnu, men hun ved sjovt nok hvad DVDer er for noget :)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...