søndag den 5. februar 2012

På tur i sne og kulde

Manden og æblepigen har været på tur i dag, en af de det turer ud i naturen som de er så gode til at gøre sammen.  I dag var det med slæde i sneen, for hvis man skal finde dyrespor, så er det nemmelig godt at gøre det når der er sne.
Slæden er min gamle fra da jeg var lille, den er super til sådan slags turer, meget mere praktisk fordi man kommer lidt op fra jorden, ja og så er den jo praktisk at side på når der er pause. Det er en god ide at have lidt pind med til bål når man er på tur, for når det er så koldt som det er nu, så kan man godt trænge til lidt varme midt på turen, selv om varmen fra bålet godt kan gøre en lidt træt.
Jeg syntes det ser hyggelig ud der ved bålet, og jeg er glad for at de har taget lidt billeder, så jeg kan se hvad de har lavet når de er på tur. Det gør det lidt nemmere når æblepigen kommer begejstret hjem og fortæller om alt det de har lavet, at vi så også kan se på billeder sammen.

Hvad jeg så lavede i mellemtiden, ja det kommer der billeder af lidt senere, måske i aften, måske først i morgen.....


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. Og sød ide at tage bålet med sig.

    SvarSlet
  2. Hvor ser koldt ud, men det ligner, at I virkelig hygger jer:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...