søndag den 12. februar 2012

Oprydning og fint besøg.

Jeg har gjort rent her i weekenden, lidt mere grundig end jeg plejer. Jeg får helt specielt besøg i morgen, så alle nullermænd skal væk. Det er nogle af de lokale blog damer som kommer på besøg, og jeg glæder mig meget. Men samtidig er jeg også lidt nervøs og spændt, for det er lidt underlig at få besøg af nogle som man har fulgt længe over bloggen, og som man føler man kender rigtig godt, men aldrig har mødtes med.
Nu er de værste nullermænd suget op i støvsugeren, æblepigens legesager nogenlunde samlet sammen  og bordet i mit syrum er ryddet. Jeg har sat tulipaner i vaser, og taget et par billeder for det er altså ikke så tit det ser sådan ud flere steder på en gang her i huset.
Nu tager jeg en slapper i sofaen, med en kop kaffe og prøver at overbevise mig selv om at det er helt ok at køre til bageren i morgen efter flytes til forkost. Ja ja jeg ved godt at det tager 5 min at lave en kold dej som så bare lige skal bages i morgen, men jeg gider altså ikke mere, (sorry gæster) men mere overskuds agtig er jeg altså ikke.
Rigtig god vinterferie til jer der er så heldige og god uge til jer andre også.



16 kommentarer:

  1. må I ha´ en dejlig dag sammen :) det bliver sikkert helt fantastisk hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det altså fint og hyggeligt ud Jeannett!!!
    Jeg glæder mig helt vildt til i morgen - Jeg er SÅ spændt på at møde jer allesammen!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Åh, hvor ser der bare virkelig fint og hygsomt ud - elsker det fine børne-hjørne i jeres stue!! Rigtig god fornøjelse imorgen - det bli'r uden tvivl drøn hyggeligt!!

    SvarSlet
  4. Ser hyggeligt ud og håber I får nogle skønne timer sammen :-)

    SvarSlet
  5. oj så fint det ser ut! Undrar var den där duken på bordet kommer i från? Den är underbar! :-)

    SvarSlet
  6. Glæder mig rigtig meget til at komme og hvor ser det fint ud...

    Ps. Ville havde taget alle nuller mændene lodret op og nedefter, da det er dit -og de andres selskab, jeg kommer for ;o)

    SvarSlet
  7. Ihhh det ser fint ud, er virkelig spændt på det, og glæder mig meget.....

    Er godt nok ikke lokal, men var så heldig at komme med alligevel :-)

    Vi ses snart

    KH Louise

    SvarSlet
  8. Det skal nok blive hyggeligt - håber I får nogle dejlige timer!!

    SvarSlet
  9. Rigtig god fornøjelse!
    Glæder mig tila t høre, om I har været produktive.

    KH Anna

    SvarSlet
  10. Det der brød det ku jeg da ha taget med!! :)
    Glæder mig.. vi ses.. :)

    SvarSlet
  11. Åh hvor er det sorthvide foto over dit sybord fint- er det Leif eller?
    Undskyld jeg ikke fik ringet i weekenden... har været på lusejagt mv.. :-( til spejder, lavet flotte fatelavnsmasker, haft syg hund og vasket 15 maskiner med tøj- mindst ;-) Du ved jeg er tilhænger af købeflütes :-) så fedt at du siger det højt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du ikke tænke på, ville bare kordinerer næste weekend og der er jo masser af tid. Det fantastiske sort hvid billed er mig som lille, var jeg ikke sød dengang ;))

      Slet
  12. I har et hyggeligt hjem!
    Må jeg spørge hvor I har købt Jeres sofa? Jeg drømmer nemlig om en hjørnelædersofa i den farve... er I glade for den?
    Håber I får en skøn dag!
    Mange hilsner Sarah

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh det er virkelig lidt sjovt du spørger, måtte faktisk læse det højt for min mand også. Det er fordi at sofaen er 13-14 år gammel og helt fladslidt og butikken hvor vi købte den er lukket for længst. Så desværre kan jeg ikke hjælpe. Men kan sige at vi har været glad for hjørne sofa og vil også have det igen. Næste gang vil vi dog have lige hjørne i stedet for rund hjørne, jeg syntes ikke rigtig man kan sidde inde i hjørnet.

      Slet
  13. Hvor bor i hyggeligt! Er helt vild med dit kreasted, det ser indbydende ud. Håber det var en hyggelig "blog-dag" i havde.

    SvarSlet
  14. Mange tak for kommentar alle sammen, og de søde ord om mit hjem. Mit hjem er temmelig umoderne og nogle steder rimlig nedslidt, men her er hyggelig det lover jeg ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...