torsdag den 9. februar 2012

Kuglerund udfordring

Anne Weinreich har opfordret os til at vise kuglerunde ting, en fristende udfordring som jeg har taget op. Jeg har derfor været på jagt herhjemme efter kuglerunde ting og her er lidt af hvad jeg fandt. Nu lød udfordringen jo på kuglerunde ting og det har jeg taget bogstaveligt, for halvrunde og ellipse former ting var ellers fristende at snige med, men dem må i så se en anden gang :)
Kig ind omkring Annes blog, jeg lover jer skønne billeder og masser af inspirerende boligtips......







3 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder og fedt at du tog udfordringen op :) Er helt vild med det med de tre bolde - så sødt :)

    SvarSlet
  2. Så gøy at du ble med på denne utfordringen :)
    Jeg skal prøve å finne mine kulrunde ting i heimen også ;)

    Takk for at du vil følge salgsbloggen ( putegeriljaen ) til meg og min svigerinne ( gult hus i svingen ) :)

    Hilsen Janne

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt med dine pom pom´er- jeg har lige igår aftes sat billeder ind på min blog af pom pom´er. Mega fin blog, du har; melder mig lige som ast læser. Knus

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...