mandag den 13. februar 2012

Blog krea hygge

Som jeg skrev i går skulle jeg have krea hygge sammen med nogle blog damer i dag, behøves jeg skrive at det var super hyggelig. Vi startede ved 10 tiden og fortsættedet til sidst på eftermiddagen, alligevel syntes jeg det var alt for tidelig de gik hjem. Jeg fik helt klart det indtryk at alle hyggede sig, jeg storhyggede mig ihvertfald. Der blev snakket, produceret og udvekslet kera erfaringer, jeg blev selv lidt klogere på det der med at hækle runde ting, nu må vi se om jeg klare at fortsætte på egen hånd.
En lille præsentation af dem der var med, klik på navnet så kommer du ind på deres blog, jeg kan helt klart anbefale det for alle har rigtig fine og inspirerende blogs, selv om de alle er forskellige på hver deres måde. Desværre fik jeg ikke billed af alle, og dem jeg fik billed af må i selv gætte hver er, her kommer navnene. Louise, Rakel, Mejse, Tina, Tina, Christina, Anne,


Så forskellige vi alle er og alligevel så ens på mange måder......
Jeg havde sat papir og garn frem hvis nogle manglede, og sørme om ikke vi fik lokket Louise i sving med det kreative, nu har jeg for evigt bevis på at hun godt kan :))
Christina og Anne havde deres dejlige Bertram og Frida med




De sidste billeder er en skøn blanding af, pakker fra vores pakkeleg, krea ting og inspirations materialer. Jeg fik desvære ikke billeder af alle pakkerne, så i må gætte jer lidt til hvem der har fået hvad og lavet hvad.
Alt i alt en skøn dag med masser af snak og god krea inspiration, mange tak tøser for godt selskab og for de skønne gaver jeg har fået,  jeg viser dem frem lidt senere.


37 kommentarer:

  1. Selv tak.. og tusinde tak for invitationen og fordi du ville lægge hus til.. Det har simpelthen været rigtigt hyggeligt.. Dejlig mad, og hold op jeg synes I boede sindsygt dejligt ovenpå (ja altså også nedenunder, men jeres ovenpå var bare SÅ lækre rum...).. Er ikk helt kommet mig over dit krea repos, sådan et vil jeg også have! :)

    Dejligt at møde alle, jeg er klar en anden gang igen.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. uh ja det var hyggelig, dejlig du kunne lide vores hus, jeg syntes jo selv det er håbløs umoderne og kedelig. men bjælkerne og mit krea rum har jeg dog også altid været glad for.

      Slet
  2. det ligner en rigtig dejlig dag! Jeg tænkte nok Louise kan være kreativ, eller kan man da ikke bo så fedt som hun gør :D

    SvarSlet
  3. Ih hvor det ser hyggeligt ud! Jeg vil med! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det var det skam også, jeg drømmer om at lave et rigtig blog krea træf en dag, denne var mere bare nogle blogger der længe havde talt om at mødes, så kunne det være hyggelig hvis du ville tage turen herop. .

      Slet
  4. Selv tak for en super fantastisk dag, jeg er stadig helt høj :-) Var pisse træt af jeg havde så langt hjem, ellers var jeg blevet MEGET længere :-)

    Og jeg sys også i bor super super hyggeligt.... Men helt ærlig, kors hvor ser jeg træls ud på de billeder :-) :-) Sjovt du skriver man skal gætte hvem der er hvem, og så blir man lige fremhævet... ha ha....

    TUSIND TAK FOR IDAG... Jeg kommer gerne igen da :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig du skal være velkommen. jeg havde desværre ikke så mange billeder at vælge imellem, men jeg syntes nu ikke det er så slemt, ellers beklager jeg. Jeg er bare så glad for at have et krea billed med dig på og var nød til at vise det på bloggen.

      Slet
  5. Det ser da os bare super hyggeligt ud :)
    Hvor er det sjovt med sko og støvler i samme stil :)

    SvarSlet
  6. Ser bare vildt hyggeligt ud.
    Jeg har længe ønsket mig et par duckfeet støvler,
    og jeg må da hellere få købt dem.
    Så jeg kan blive en "rigtig" blogger :-))
    God aften til dig og dine

    SvarSlet
  7. Ej det ser bare ud til at have været en helt fantastisk hyggelig dag ;O)
    Har meldt mig som fast læser, glæder mig til at følge din fine blog ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det var det bestemt også og dejlig du har lyst til at følge med, det er jeg rigtig glad for.

      Slet
  8. Det så da helt fantastisk hyggelig ut :-) Så fint når mange som liker det samme kan få til slike besøk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig hyggelig at selv om man er så forskellig, at man alligevel har så mange ting til fældes.

      Slet
  9. Hvor ser det hyggeligt ud!

    Og når jeg ser det billede, så ønsker jeg mig altså 3 par duckfeet støvler til ;-)

    Kh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi ja det er bestemt ikke de sidste par jeg har købt

      Slet
  10. Det ser helt vildt hyggeligt ud! :) På fredag flytter jeg til Kjeldbjerg, så kunne jeg godt drømme om at få lov ar være med en anden gang. Skal nok medbringe Carl :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej så fantastisk, så må vi altså finde en dag og ja du skal da bestemt være med næste gang. Jeg glæder mig til at se Carl, håber det går godt med slyngen.

      Slet
  11. Det ser bare VILDT hyggeligt ud!
    Heldigvis har jeg haft strikkehyggedag med en veninde idag, ellers ville jeg være GRØN helt igennem skærmen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig hyggelig og får vildt lyst til at lave en rigtig blog træf engang, så kunne det være hyggelig hvis du kunne komme.

      Slet
    2. Jeg vil MEGET gerne komme en anden gang. Kan man få kreahygge, blogdamer og kaffe nok?

      Slet
  12. Åh, hvor ser det hyggeligt ud! Når jeg ser dine billeder, glæder jeg mig endnu mere til, at vores kreaklub går i gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv at i bor så langt væk, jeg vil også med i en kreaklub ;)

      Slet
  13. Tak for sidst Jeannett!!! Jeg nød virkelig dagen i fulde drag :)
    Jeg er også helt vildt klar på blog-krea-hygge igen en anden gang!!!

    Og ja, I bor virkelig dejligt og hyggeligt derude på landet!!

    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg syntes det var vildt hyggelig i kunne komme, vi bliver heltsikke nød til at gøre det igen en anden gang.

      Slet
  14. Det ser rigtig hyggeligt ud, tror da også jeg vil bevæge mig afsted på et tidspunkt, men jeg har stadig sådan lidt ærefrygt over det selvom jeg er klar over at det er pjat ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Afsted med dig, du vil ikke fortryde det, det at mødes med nogle der deler ens interesse er bare så hyggelig.

      Slet
  15. Ser meget hyggeligt ud. Jeg glæder mig til at følge med på bloggen her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og velkommen til. Det er jeg rigtig glad for, du har også selv en skøn blog som jeg læser

      Slet
  16. Det ser vildt hyggeligt ud, fine ting og dejligt selskab.

    Har faktisk aldrig fået meldt mig som fast læser hos dig, selvom jeg jævnligt er forbi, så det vil jeg da råde bod på nu. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og velkommen til jeg er rigtig glad for at du har lyst til at følge med.

      Slet
  17. Hej Jeannett..
    1000 tak for i går..:) Det var bare super hyggeligt..
    SKØN dag! Jeg er bestemt klar igen en anden dag..
    Dejligt hus, dejlig mad og dejlige mennesker..:)
    Knus Anne

    SvarSlet
  18. Hold nu op hvor ser det hyggeligt ud! Kan da ikke lade være med at være en lille smule misundelig ;-)

    Har også netop meldt mig som fast læser (hvilket jeg egentlig synes jeg har gjort før, men det er som om at blogger ikke altid vil det samme som mig!) :-)

    Vh Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til jeg er rigtig glad for at du har lyst til at følge med, det er så dejlig motiverende at nogen læser med :)

      Slet
  19. Godt billede af de 3 par andefødder - er selv indehaver af 2 par sko og et par forede alle som dem på billedet. De er stærkt vanedannende - hvis m,an har haft et par vil man ikke gå i andet - at der dog er så få mænd der går med andefødder / Duckfeet forstår jeg ikke ?? Jeg kan se på billedet at der har sneget sig et fjerde par støvler af andet mærke ind i baggrunden - hun må se også at komme med i andelappernes klub :)

    SvarSlet
  20. Hvor er de fine de Duckfeet sko og støvler på billedet, jeg har pudsigt nok alle 3 typer selv, dejligt at Duckfeet laver den høje støvle i herre størrelser også. Mine høje støvler er godtnok Vejle modellen med foer, dem elsker jeg højt og synes de er enormt fede. God lørdag til jer :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...