lørdag den 18. februar 2012

Hækle hækle hækle + en lille rettelse

I går modtog jeg en skøn pakke fra Yarn freak, med skønne garner og opskrifter, sådan en af de der pakker som  man kan glæde sig over i mange timer efterfølgene. Det er helt perfekt timing, for i morgen tidlig pakker jeg bilen og kører til Kolding for at kreahygge med nogle veninder, en hel lørdag med overnatning til søndag uhh jeg glæder mig. 
Ud over lidt stof til at bytte med bliver det udelukkende garn og hækkelnåle jeg tager med, selv om det nu har været lidt svært at tage beslutningen om at lade symaskinen blive hjemme.
Til inspiration har jeg været lidt omkring bare WUNDERBAR og Pinterest to af mine yndlings inspirations steder for tiden. 
Rettelse
Det var lidt sent i går da jeg lavede mit indlæg og jeg må have været lidt træt, jeg kan se at mit indlæg godt kunne misforstås. Det beklager jeg meget, derfor tydeliggør jeg lige mit indlæg her.
Pakken med garn er midt billed, altså pakken med de ufærdige projekter :) 
De øvrige billederne er lånt, fra Pinterest, og det fine hæklet halssmykket er lavet af Rakel (har spurgt om lov til at låne billedet





15 kommentarer:

  1. Åh, så herlige heklerier!! :)

    N Y D E L I G!

    STOR
    KLEM

    SvarSlet
  2. Det ser lovende ud - og lyder som en skøn weekend!

    SvarSlet
  3. Sikke de lækkerier du har købt.. Er vild med den hæklet taske du skal lave.. Der er godt nok gang i hæklepinden - hvor er dine ting flotte:0)
    Ha en dejlig krea dag.. (GID DET VAR MIG)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Virkelig lækker pakke du der har købt dig!
    Det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvad du kan kreere af den skønne samling af garnnøgler...
    God fornøjelse med det!

    SvarSlet
  5. Lækkert garn!

    Jeg er ret vild med hjerterne - har du fundet en opskrift, eller skal jeg virkeligt i gang med at bruge hjernen:D

    KH Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. ;)) nej det kan vi ikke have, du kan finde link i mit tidligere indlæg med hjertet, eller under linket til pinterest og så i hækle gruppen, bare klik på billedet så kommer du til opskriften. Håber min forklaring var til at forstå ellers så spørger du bare igen ;)

      Slet
  6. Hvor er det en lækker pakke til dig selv og jeg er da helt vild med kirsebæreren...

    God hækle weekend.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Hey.. Hvor er du god til at hækle.. Er det en viden du deler ud af?? Jeg VIL bare lærer at Hækle og hellere igår end idag.. Det er så svært at se på alle de kreating der laves i blogland også kan man ikke engang HÆKLE endnu...
    Så søger et hæklekursus i østjylland el ca deromkring...

    Ps: ku du hjælpe m at lave sådan en fane som du har øverst?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, men det er desværre ikke mig der er så dygtig, jeg har lige prøvet at skrive det lidt tydeligere i indlægget , billederne er fra nogle af de steder jeg henter min inspiration. Jeg er selv ret ny ud i det at hækle, så der går nok noget tid inden jeg er klar til at lærer fra mig, men tak for tilliden.
      Med hensyn til Fanen så er det Mia der har lavet mit blog design og hende kan du finde et link til aller nederst i venstre fane.
      Desvære var jeg ikke til så megen hjælp, men jeg håber alligevel du finder en løsning, for ja det er virkelig svært med alt den inspiration, når man ikke selv kan.

      Slet
  8. Det ser godt ud - lækre farver..:)
    Jeg har også kastet mig ud i en clutch efter at ha' set Rakels.. Min bliver bare mere freestyle, da jeg ikke kunne vente på postdanmark;)
    Nyd din weekend - det lyder drønhyggeligt:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Tak for de mange søde indlæg, jeg er desværre ikke nogen hækle nørd, stadig kun i begynder stadiet, men jeg er blevet ret bidt af det for tiden.
    Jeg svarer lige mere detaljeret på kommentarene når jeg kommer hjem.

    SvarSlet
  10. Glæder mig vildt til at se, hvad sådan en omgang kreahygge kan forvandle garnet til....

    God weekend.
    Rikkerøjkjær

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jeg håber jeg inden længe kan vise færdige projekter frem, for hold da på jeg fik startet på mange ting.

      Slet
  11. Tak for en hyggelig weekend, det vår fedt at du fik afprøvet og lært så mange hækleting, nu mangler vi bare kaktussen :-) nederdelene passer fint, så tak for dem og stofbytte:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Ellen det var rigtig hyggelig ;) dejlig at de kunne passe nederdelene, ja de der kaktuser, meeen der er atså lige et par ting der skal afsluttes først.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...