torsdag den 2. februar 2012

En dejlig overraskelse til mig i dag.


Lidt hygge herhjemme, og så en dejlig overraskelse i postkassen i dag. Mit første Mollie makes blad, som virkelig ser ud til at leve op til forventningerne. Jeg fik et års abonnement i julegave af manden og har glædet mig lige siden juleaften, til mit første blad endelig skulle indfinde sig i min postkasse. Hvis det ikke lige var fordi jeg havde en sy aftale med veninderne i aften, så var jeg ikke i tvivl om hvad jeg skulle få aftenen til at gå med. I stedet må den ligge der på  bordet og friste, mens jeg laver aftensmad, pakker sy grej og leger lidt med æblepigen, så dejlig at have noget at glæde sig til....
Rigtig god aften til jer, nu er det snart weekend, forhåbentlig med masser af krea tid.


10 kommentarer:

  1. Skønt med et nyt blad i postkassen :-) Hjerterne fra bladet har jeg set på pinterest. Synes de er så fine :-) Go' syaften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ja jeg tror også det bliver mit første projekt derfra.

      Slet
  2. Fint blad- det hadde fine håndarbeidsprosjekter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er virkelig mange super fine ting, som jeg glæder mig til at komme igang med, samt meget andet godt inspiration.

      Slet
  3. Det ser spændende ud. Har aldrig hørt om bladet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige lagt lidt flere billeder ud og et link så kan du læse lidt mere om bladet :)

      Slet
  4. Det ser spændende ud! Det ville jeg også glæde mig til at lure i;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så kan du jo lige se om det er noget der frister, dejlig du kunne komme :)

      Slet
  5. Giver du ikke et sneak-peak mere??? Be'OOM :-)
    Det ser da helt vildt lækkert ud.

    Og så vil jeg bare lige fortælle at jeg HAR fået syet et lille halv-sol-skørt til Livaen min. Og du havde så evig ret. Det var NEMT!!! Og hun elsker den. Så det er bestemt ikke sidste gang, jeg gør det.
    Yak for dét tip.
    Ha en god aften
    RikkeRøjkær

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du lige fået nu :)
      virkelig dejlig at høre at du har fået syet nederdel, man kan godt blive lidt afhængig af dem, for de er så nemme at lave og har så mange muligheder og så er de jo dejlige at have på også.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...