lørdag den 25. februar 2012

Forårsblomster i mormors have

I går var vi på besøg hjemme hos mormor og som vi plejer skulle vi lige en tur ud i hendes skønne have. Mormors have ligger tæt på fjorden og blomsterne springer altid ud lidt hurtigere her om foråret. Haven er dejlig stor og fyldt med mange fine blomster og planter, men heldigvis er den ikke for fin til at børnebørnene må lege lige hvor de har lyst. Haven rummer mange minder fra dengang jeg var barn, jeg husker tydeligt mange af legene fra dengang og hvordan vi snittede bogstaver i de gamle træer.
I går fik æblepigen lov til at plukke en stor buket forårs blomster til mor, det var hun faktisk rigtig god til, hun har nemmelig endelig fået lært at stilkene skal med.
Nu er alle blomsterne kommet med hjem og de pynter fint i små vaser, jeg har lidt af en samlermani med små vaser, kan simpelthen ikke lade være at købe hvis jeg ser en fin en, men så er det jo godt at de passer fint til alle mine forårsblomster...






11 kommentarer:

  1. Tak fordi du lige inspirerede mig til blomsterplukning i haven :-)Og tak for en skøn blog!
    Eva

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Fik skrevet noget volapyk. Rigtig dejlige billeder, man bliver sådan i forårsstemning af dem.

    SvarSlet
  4. Det er så skønt med en buket blomster fra haven. Der er brugt tid og kærlighed på at plukke dem..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og der her forårsblomster er bare så skønne, tror også Filippa blev helt overrasket over at hun egentlig kunne finde ud af plukke dem rigtig.

      Slet
  5. Virkelig skønne skønne billeder :o)
    Gid jeg kunne finde farve i min have...
    Måske jeg skal gøre noget ved det, så jeg kan være med næste år ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAk, jeg planlægger selv hvert år at jeg vil lægge flere løg, men det sker bare ikke rigtig ;)

      Slet
  6. Virkelig dejlige billeder! Hvis ikke man var i forårs humør, ja så kom man det.

    Er ret pjattet med din foldede lampeskærm, har den "hjemmefoldet" eller er den måske en RieElise Larsen sag?
    Hvis nu du har foldet selv, vil du så ikke vise hvordan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har lavet lampeskærmen selv, af Rie E.L. papir og efter en DIY inde fra Marolle, du kan finde hendes skønne blog på min blogliste, ellers skriv lige igen så får du lige en link

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...