tirsdag den 28. februar 2012

Lidt hækling og lidt påskepynt

Der har været lidt stilstand her på bloggen nogle dage, det er nemmelig blevet vores tur til at være syge herhjemme, så energien til bloggen og det kreative har ikke rigtig været til stede her den sidste tid. Heldigvis er det ved at vende nu og i andledningen af det har jeg shoppet lidt påskepynt og en ny voksduge i en skøn gul farve med hvide dots. De små påske harer og cupcakes fandt jeg i Søstrene Grene, jeg syntes de er rigtig fine og står nu og pynter sammen med min lille påske Hoptimist Chick.

Her til aften fandt vi lige lidt tid til hygge ved spisebordet, æblepigen er blevet helt optaget af perleplader for tiden, så mens hun hyggede med det, fik jeg hæklet lidt på min næste Clutch med fletmønster. Den første jeg hæklede har jeg foræret væk, så denne her overvejer jeg selv at beholde når den engang bliver færdig, selv om det nok ikke bliver den sidste jeg laver...


5 kommentarer:

  1. Ser hyggeligt ud, bliver helt i påske stemning

    SvarSlet
  2. Kære Jeannett. Nå, så kom hun i gang med perlerne. Ved du har længtes efter det. Så fine påsketing. Og sikke en fin hoptimist. Den version har jeg ikke set før. Hyggen stråler virkelig ud af dine billeder. Tak for det. Knus

    SvarSlet
  3. Hyggeligt med forårs/påskestemning. Dugen er bare så fin :-) Fortsat god bedring

    SvarSlet
  4. rigtig hyggelig i sidder med hver jeres lille hyggeting

    SvarSlet
  5. Orv har du ellerede lavet en med flet? Det bliver flot, fedt du knækkede koden :-) god bedring!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...