søndag den 3. marts 2013

Weekend i forårstegn

Weekenden har budt på familiehygge, 3 gange fødselsdag. Jeg fik hæklet en ny lille doilies i hyggelig selskab.
Søndag har budt lidt på forår og jeg har plukket lidt forårs stemning ind til stuen

Æblepigen har tegnet

og set klokkeblomst

Vi har testet verdens bedste is, og jeg vil gerne anbefale deres sorbet som ikke indeholder mere end 75-100 kcal. per 100 gram og ja så vil manden også gerne lige anbefale deres lakridsis ;-) (som indeholder lidt flere kcal.) 
Du kan se lige her hvor i nærheden du kan købe Paradis

Dejlige forårstegn i haven

Æblepigen nyder foråret, dog stadig pakket godt ind



Ca sådan er vores weekend gået, rigtig meget hygge, lidt for lidt oprydning igen, men næste uge byder på ferie så det går nok.

Håber i alle får en skøn skøn uge i forårets tegn

3 kommentarer:

  1. I love the crochet doilies you made! And such beautiful photos of your sweet kids :) xo

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig afkoblingsweekend. God uge til jer alle!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det alt sammen hyggeligt ud:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...