tirsdag den 12. marts 2013

Har du været i haven i år


Det er stadig lidt for koldt udenfor til mig, jeg er stadig i inde hygge stemning. Jo jo jeg nyder bestemt at solen skinner ind af vinduet, mens jeg går og bolig/krea hygger indenfor. Motivationen til at komme ud og gøre haven forårs klar, den er altså ikke rigtig kommet endnu. Jeg syntes det er alt for koldt, og jeg er rigtig god til at overbevise mig selv om at der er meget mere at gøre indenfor, mindst en måned endnu. jeg ved jo godt det er lidt skørt for når først man kommer igang udenfor, ja så får man jo hurtig varmen g så er det jo rigtig skønt. Men lidt forårs forberedelser er dog igang herhjemme, jeg har købt en del blomster frø, snart bliver vindueskarmene på loftet fyldt med små spirende blomstrefrø, og det er da forårs have forberedelser af den bedste slags.  
I påskeferien har jeg lovet æblepigen at vi skal male og indrette legehuset, hun glæder sig, jeg krydser fingere for at temperaturen stiger og vejret bliver rigtig forårs have vejr...  




10 kommentarer:

  1. Uh ja man kan godt overbevise sig selv om at haven sagtens kan vente lidt endnu:-) og måske har de små planter godt af at der ligger lidt kvas og blade de kan lune sig i:)

    SvarSlet
  2. I morges da jeg tog hjemme fra var der -9 grader så jeg vente gerne inde lidt i nu. Det er simpelthen øv med sne og mange minus grader nu, håber ikke tulipaner som er på vej op tager skade... Det lyder super hyggeligt med at indrette legehus, jeg håber temperaturen stiger lidt til påsken :-)

    SvarSlet
  3. Hurrah! After all I got a web site from where I can in fact take useful information regarding my study and knowledge.


    hardwood floors installation

    Here is my web-site; engineered hardwood floors

    SvarSlet
  4. Jeg vil så gerne ud og i gang!!! Vi skal ha' udvidet terrassen og malet den udendørs hyggekrog - det kribler i mine fingre! Men Fyrsten siger nej - og tydeligvis med god grund, for i dag sner det! Forår?? Nej vel!:(

    SvarSlet
  5. Ja i sidste uge var jeg i haven og klippe ned og fjerne løv. Det var 10 graders varme tirsdag og onsdag. I weekenden kom der så 20cm sne som delvist ligger her endnu, så jeg holder mig pt indenfor :)

    SvarSlet
  6. Jeg var lige nået til at have tid, og være frisk nok til det... Jeg havde lagt en slagplan for hvad der skulle nåes den følgende dag når jeg havde fri fra arbejde...

    Og så blev det bare koldt igen *suk*

    SvarSlet
  7. Synes nu også det er lidt for koldt til at gå i haven. Venter også til vi kommer ind i April og håber på lidt mere varme og forårssol :0)

    SvarSlet
  8. Super cute photos of the little princess! :) xo

    SvarSlet
  9. Hvor er hun bare bedårende! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Tak for de søde kommentarer om Filippa.
    Jeg kan se vi er mange der kan blive enig om at det er for koldt endnu til at komme i haven. Du har sikkert ret Ellen, kvas og blade beskytter mod frost graderne lidt endnu.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...