søndag den 27. november 2011

Cupcakes, cupcakes, cupcakes

Vi har besøgt nogle venner her i eftermiddags, ja det er jo altid hyggelig at besøge gode venner, snakken gik og børnene legede. Vejret har været til indehygge hele dagen og det var helt ok når nu værten havde lavet disse smukke og lækre cupcakes. Mini cupcakes er helt perfekte til både børn og voksne syntes jeg, specielt når der er helt 3 slags at vælge imellem.
 Banan cupcakes med chokolade frosting, pyntet med guld krymmel og små hjerter.

Appelsin cupcakes med appelsin frosting, pyntet med lyserød sukker og små lyserøde blomster, behøver jeg at skrive at  de små pigerne var henrygte.

Cola cupcakes med cola frosting, lyder lidt underlig men de var virkelig lækre. På toppen havde han drysset puf sukker, kan i huske det man kunne købe som slik da vi var børn, det ligesom puffer op inde i munden når man spiser det., En rigtig sjov oplevelse som bringer minder frem fra barndommen hos os voksne og var en sjov ny oplevelse for de små.
En ekstra æstetisk oplevelse er det når det hele bliver serveret på smukke Sonja fade fra Aluminia, Niels er ved at starte en mad/kage blog op og han har lovet at lægge alle opskrifterne ud eller linke til dem, så skulle i blive lækkersultne så kig ind her

Til sidst skal i lige se min adventskransen, som lige nu står og spreder advents hygger herhjemme i stue, mens vi slapper af efter en skøn weekend og lader op til en ny uge.

5 kommentarer:

  1. Århh, hvor bliver jeg bare lækkersulten.... Og adventskransen er rigtigt fin :-)

    SvarSlet
  2. Jaap, mini cupcakes er det bedste, og især når der er mange forskellige. De ser super lækre ud!

    SvarSlet
  3. Mums, hvor ser de cupcakes lækre ud. Har aldrig prøvet dem m cola, måske jeg skulle prøve.

    God aften til dig og dine

    SvarSlet
  4. Mmmm, så gode de så ut de muffinsene!!! Helt herlige. Får vann i munnen. Og adventsstaken din var veldig koselig :) Høres ut som at dere hadde en flott første advent! Min dag gikk med til loppemarked og juleverksted - en OK kombinasjon ;)

    Herlig ny uke til deg! Klem.

    SvarSlet
  5. De kager ser super godt ud!
    Mums.... jeg bliver sulten ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...