mandag den 27. juni 2011

En ny lille familie er flyttet ind


Først skal i lige se et æble som jeg lavede her i eftermiddags mens Filippa sov. Jeg har noget helt specielt i tankerne med det, og hvis det lykkes så får i lov at se mere senere.


Så til min nye familie, ja faktisk har jeg fået to, manden havde dem med hjem fra Rusland i går. Den ene skal bo på skænken i min spisestue, sammen med de billeder som jeg lavede i går. Jeg er rigtig glad for dem og syntes det er nogle fine farver han har valgt. Jeg var selv i Rusland for nogle år siden, men glemte at købe nogle med hjem. Det har jeg fortrudt mange gange siden og havde derfor spurgt, om han ikke ville købe nogle til mig denne gang. Det ville han selvfølgelig gerne, men mænd og smag er nogle gange...... så jeg var lidt nervøs for hvilke farver han nu kom med, men sørme om han ikke har ramt helt rigtig. Jeg er glad og han var stolt :)





Her er så den anden familie, i smukke røde og orange farver. Den får plads her på ble hylden, tror Filippa vil elske at kigge på dem når hun ligger på pusle puden nedenunder.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - han er dygtig, ham din mand. :-)

    SvarSlet
  2. Sikken en fin orden du har i blehylden- UG med pil op til dig :-) og babushkaerne pynter da godt- Pernille er rigtig glad for at lege med dem vi har- sjovt tidsfordriv ...

    SvarSlet
  3. Dankebaar: Ja det syntes jeg også, lige til han idag fortalte at det var de eneste to i butikken :0
    Ellen: Du ved da jeg har altid orden på hylderne ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...