torsdag den 23. juni 2011

Vi elsker vor land


Veninden havde inviteret til sankthans fest i haven og på marken, hun bor kun 5 min. fra mig, så dejlig nemt når man nu har en der helst skal hjem i seng, inden det bliver alt for sent.


Pølser på grillen, lige som de skal være, dejlige sprøde.


Hylden blomstrede.


Æblepigens første rigtige store bål, ikke lige som de små bål vi laver hjemme i haven.


Og så lidt billeder, bare fordi hun bor så fantastisk smukt, skøn have lige midt i en endnu skønner natur. Fordi vi elsker vores land, og fordi der ikke er noget skønner end at tilbringe aftenen med gode venner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...