fredag den 10. juni 2011

Mormors have




Vi har været på besøg hjemme ved mine forælder i dag, det er noget der passer æblepigen. Elsker når jeg henter hende ved dagplejen og fortæller hende at vi skal hjem til mormor, hun synger hele vejen derud.

Mormors have er helt fantastisk, en af de der små oaser som ligger helt i læ, fyldt med blomster, hyggelige små rum hvor man kan slappe af, nyde en kop kaffe og hjemmebag.



Bedstefar har køer, masser af køer. Fantastisk underholdning for en der snart bliver 2 år, her glemmer man tiden.

2 kommentarer:

  1. Der ser godt nok også ret fantastisk ud ved mormor og morfar. Lækkert at have sådan et tilflugtssted.

    KH og god weekend
    Anne

    SvarSlet
  2. Ja tak det er skønt og så er det rimlig tæt på hvor vi selv bor. De har en dele landbrug, sammen med min lillebror, så fætter og kusinen er også tæt på, Filippa elsker det.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...