onsdag den 8. juni 2011

Ny kjole



Jeg har et par veninder, som jeg desvære ser alt alt for sjældent, den ene bor på sjælland den anden i Kolding. Sidste weekend havde hende i Kolding inviteret til kreativ hygge. Så skønt det var at se dem igen og lidt fik vi også syet, selv om der blev snakket en del. jeg fik syet kjole til æblepigen og nogle hagesmække. Senere på aftenen gik vi tur i den smukke by, her var  open by night, så lidt shopping blev det også til. Fandt disse fantastiske sko til æblepigen, på udsalg til halv pris. Syntes de er så fine, håber hun bliver glad for dem.

2 kommentarer:

  1. Flotte sko. Dem skal jeg vist på jagt efter selv til MindsteDatter her.

    SvarSlet
  2. Henny: skoene hedder PePe, og er et fransk mærke, de er ret dyre, men jeg købte dem på udsalg.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...