onsdag den 25. januar 2012

Dejlige vaser

Jeg elsker blomster, og glæder mig til sommer hvor jeg kan frådse i buketter fra haven. Indtil da må jeg nøjes med de købte og det kan godt blive lidt dyrt i længden her om vinteren. Jeg gør gerne det, at når en buket er ved at hænge lidt, så klipper jeg blomsterne ned og genbruger de fineste af dem i små vaser. Derfor er jeg også rigtig glad for mine Bulbino Vaser fra Kähler, de er perfekte til de sidste kortstilkede blomster og man får ligesom en hel ny buket. Jeg drømmer om flere af dem i forskellige farver, tænker det kunne se rigtig fin ud med sådan en lille samling.

3 kommentarer:

  1. De er skønne. Hvis du får en hel lille samling, ender det jo med at der skal en hel buket til at fylde dem, hehe.

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med de fine vaser. De er på tildbud på himmelfryd.dk. Bare et lille tip.
    Skøn blog du har
    Hilsner fra Lisa

    SvarSlet
  3. Åh, heldig du er som
    har slike fine vaser...
    Jeg ønsker meg slike i gul
    og mint!! :)

    Mange klemmer til deg!

    :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...