tirsdag den 14. april 2015

Hvis du lige mangler en værtindegave


Drømmegaven har ophørs udsalg. og der er virkelig mange penge at spare. Jeg har selv lige været inde og shoppe lidt til værtinde gaverne her til de kommende sommerfesterne, samt et par lækre bøger til mig selv.  
Det er virkelig en skøn butik og meget ærgerlig at den lukker, Nana har rigtig mange søde gave ideer. Det hele på en gang kan godt blive lidt for sødt efter min smag, men et stykke lækkert sæbe, et par fine lys, eller en god bog, det kan man da altid bruge. 

Butikken lukker den 20 april kl 12, så du skal skynde dig, der er lige nu op til 50 procent på mange af varene i butikken. 
Link til butikken er Drømmegaven






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...