søndag den 26. maj 2013

Sol og is i haven






Vi har været nogen af de heldige, solen har skinnet fra en skyfri himmel hele dagen. Næsten hele weekenden er foregået udenfor, nogen har arbejdet på teressen, nogen har leget og nogen har lavet sådan alt det praktiske.

I morgen har jeg fødselsdag, men jeg har desvære lang dag på arbejde og et møde efter arbejde, så jeg når ikke hjem før Filippa sover. Derfor har vi også fødselsdags hygget lidt i dag, med is og flag og balloner.

Vi bor temmelig langt ude på landet og der er langt til den nærmeste is bar desværre, den der hygge ved lige at gå eller cykle en tur ned for at købe en is, den kan jeg godt savne.
Nu har vi løst problemet med altid at have bokse i fryseren fra Paradis, så skal vi bare gå den korte vej ud til fryseren og så er der is...
Yes I know... man kan jo altid køre til købmanden og så lige købe en liter vanilje is med hjem, men det er altså ikke helt det samme. Det at side med en rigtig lækker kvalitets is, der smager af de råvarer isen er lavet af, fordi isen er frisk lavet og fordi der er brugt kvalitets råvarer, det er luksus...

6 kommentarer:

  1. Paradis-is er efter min mening verdens bedste is -især pistacien, mums;) lyder som en rigtig dejlig weekend. God fødselsdag imorgen -og tillykke:)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen i morgen, håber trods alt den bliver okay selvom det bliver en dag med møder;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med i morgen og hvor ser det lækkert ud! :)

    SvarSlet
  4. I dag er det Jeannett s fødselsdag hurra hurra hurraaaaaa, håber du er blevet fejret lidt i dag trods arbejde og møde Kh Gerda

    SvarSlet
  5. Lækkert med kvali-is i fryseren, det er altid bedre end det man kan købe i supermarkedet - selvom det nu også sagtens kan bruges (;

    - Anne

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå du vælger kvalitet is,hellere lidt men godt :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...