mandag den 6. maj 2013

Konfirmation og en smuk æblepige

Vi var til konfirmations fest her i weekenden, det var en af Filippas yndlings kusiner der skulle konfirmeres.
Jeg syntes rigtig godt om konfirmations fester og denne her var ingen undtagelse. Familien var samlet, vi fejre en meget stolt og smuk pige på vej til at blive voksen, vejret var skønt, der var kirke og Dannebro der spejler sig i en blå himmel.

Fin skal det være når man skal til fest med kusinerne, og når den ældste kusine ovenikøbet skal konfirmeres. Vi havde god tid til at hygge, få ordnet negle, og få fint tøj på, dejlig med god tid for en gangs skyld, vi stresser normalt altid rundt.

Filippa havde fået nyt tøj og hun var så stolt, hun syntes selv hun var sååå fin, og det gjorde moren selvfølgelig også :-)
Derfor kommer der også lige lidt for mange billeder, det er jo næsten en umulig opgave for en mor at fravælge billeder af noget man er så stolt af....







Tyl nederdel, tørklæde, og top er fra NameIt, cardigan fra Aya Naya og ballerina sko fra Camper.

4 kommentarer:

  1. Så smuk æblepige du har og sikke fin hun er i sit nye tøj.

    SvarSlet
  2. Hvor er hun bare en lille cuty pie!!!

    SvarSlet
  3. Nårh, hvor er hun bare skøn.... Jeg kan godt forstå du ikke kunne vælge nogle af dem fra :) Og jeg håber I havde en rigtig dejlig fest.

    SvarSlet
  4. Tak mange tak :-) i er så søde..

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...