mandag den 1. april 2013

Give away vinder fundet


Mange tak til alle jer der havde lyst til at deltage i min give away, af et sæt køkkenredskaber til børn fra Kitchen4Kids, nu er den heldige vinder endelig fundet.
Den heldige vinder er Rikke stort tillykke, hvis du sender mig en mail så skal jeg guide dig videre. Jeg håber i får rigtig mange skønne timer i køkkenet, nu skulle der ihvertfald være styr på grejet.
Hvis Rikke eller nogle af jer andre mangler inspiration til sjove aktiviteter sammen med børnene, så kan jeg anbefale at kigge forbi Kitchen4kids facebook side lige her, der er rigtig meget inspiration og og gode tilbud at hente der.



3 kommentarer:

  1. tillykke til vinderen :) en heldig kartoffel

    SvarSlet
  2. Tak for prikket på Instagram, vi glæder os til at få redskaberne herhjem og Storm var særlig begejstret.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...