fredag den 29. august 2014

På blomme rov i frugthaven

Blommer er godt, og lige nu er der masser af blommer på træerne i frugthaven. I går var vi på blomme rov og mums de smagte godt. Jeg fik taget lidt billeder af Filippa i det varme lys i eftermiddags solen, et rigtig godt tidspunkt på dagen at fotograferer i.
Vi fik også fyldt en kurv med blomster som skulle med i børnehaven i dag, de skulle nemlig have besøg af bedsteforældre i dag, og så skal der jo være lidt fin.
Filippa havde glædet sig længe til at få besøg af mormor, og de havde heldigvis en skøn dag.

Bedsteforældre-dag i børnehaven er en af de dage børnene glæder sig mest til, det er virkelig en stor dag. Jeg arbejder selv som pædagog i en børnehave, og vi gør meget ud af at alle børnene får besøg af mindst en bedsteforældre, eller en anden person barnet har en nær tilknytning til. Det er slet ikke sjovt at være det eneste barn der ikke får besøg, og er det ikke muligt at finde nogen der kan komme på besøg, så vil jeg anbefale at barnet har helt fri den dag.

På søndag bliver Filippa 5 år og hun har bestilt fødselsdag med Disney Frost tema, så i morgen står den på Elsa kage og der skal laves Frost bord pynt. Vi får besøg af det meste af familien søndag til brunch og 25 børn fra børnehaven mandag.







2 kommentarer:

  1. Meget flotte fotos af jeres dejlige datter og et stort tillykke med hendes fødselsdag på søndag.

    Måske er denne kage en sjov og god en til dagen:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/08/skovbunds-chokoladekage.html

    Hilsner fra Tina

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til hende, hvor ser hun stor ud efterhånden😃

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...