tirsdag den 19. august 2014

Indtryk fra formland messen i Herning


I lørdags var jeg en tur på Formland messen i Herning, sammen med Anne. Det var rigtig hyggeligt og meget inspirerende, Jeg tror vidst vi begge fik en del nye ønske tilføjet på ønskeseddel da vi kom hjem.
Specielt syntes vi rigtig godt om Eckmann studios fine trenzone #Thebluegoldstudio hvor Frk Hansen havde skabt et helt fantastisk og overdådig kreabord, samt inviteret dygtige blogger til at inspirerer og formidle blogverdenen. I lørdags var det dygtige LaizyB vi blev hængende der et par timer, det var så hyggeligt.
Jeg vil ikke sige så meget mere for det er svært at formidle de mange indtryk, hyggelige bekendskaber, alle de lækre smagsprøver og fine designs gennem ord. Her kommer nogle af alle de billeder der fangede mit øje og kamera, håber i kan fornemme stemningen.

De fine skind er fra Organic sheep og kommer helt sikker på ønske listen til jul.





Spillekort hvor nogen af kortene opfordre til snak, super skøn ide. Snakspil

Dygtige Karina Bækkelund, havde en super fin stand, jeg er helt vild med hendes julepynt som snart kommer i butikkerne.









Når i ser det her bord, kan i måske godt forstå at vi blev hængende lidt for længe, det var sååå hyggeligt.
Mit lille stylig project på #Thebluegoldstudio
Med inspiration fra By Blikfang fik jeg lavet disse String art ophæng, Pia var der ikke selv, da vi var der men jeg fik kyndig hjælp af Gabriella,  jeg skal helt sikker have lavet nogle flere.



Umlaute

Spektrum


Lovewood

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...