tirsdag den 17. oktober 2017

Børn foto og masser af æbler



I går havde jeg fornøjelsen af en skøn fotodag i haven sammen med dygtige Lise Høyer, jeg havde en aftale med Lise om at hun skulle tage nogle billeder af æblepigen, Lise tager nogle virkelig skønne og meget stemnings fyldte billeder, i kan se nogle af hendes billeder på bloggen Lisehoeyer

Det skulle ikke være alt for opstillet billeder, så vi havde aftalt at mødes hjemme i min have. Lise havde taget sine egne to skønne unger med, så mens Lise prøvede at få Filippa til at sidde stille, tog jeg lidt billeder behind the scenes, rundt om i haven.

Det er så sjovt at fotograferer børn, det er noget helt andet end blomster og planter. Når jeg fotograferer blomster går jeg meget op i lys og vinkler, med børn handler det meget mere om de rigtige øjeblikke.
Jeg har fanget lidt forskellige stemninger, og jeg syntes det er så hyggelig med billeder med liv på. 

Jeg håber i nød at der var lidt liv på billederne i dag, jeg lover at der kommer masser af have på billederne næste gang, og fremover. Jeg er ikke ved at lave en ny mor blog, selv om det nok ikke er sidste gang der sniger sig børne billeder med, så er i altså advaret. 

Efterårshilsner  fra Jeannett

10 kommentarer:

  1. Hei Jeannett. Koselige bilder. Barn i hagen skaper liv og røre. Alltid moro når barnebarna er her. Fin kveld til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja det giver nemlig liv i haven når der er børn på besøg, du må da virkelig også nyde når børnebørnene er på besøg.

      Slet
  2. Der er dejligt liv på både billeder og i have. Godt fanget :-)
    Hilsen, Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lisbeth det er virkelig sjovt at fotograferer børn, når man lige fanger det rigtige øjeblik så sker der så meget på billedere.

      Slet
  3. Dejlige billeder, billeder er nu bedst, når de ikke er alt for opstillede.
    Glæder mig til masser af havebilleder, med snigende børn :-)
    mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi mange tak jeg lover at der nok skal snige sig et par børn ind en gang i mellem :-) og jeg er helt enig, børne billeder må ikke være for opstillet, men det er til gængæld lidt svært når det drejer sig om opstillinger i haven ;-))

      Slet
  4. Skønne billeder og skønne unger :-) For mit vedkommende må der hellere end gerne være børn på havebillederne, haven er til for at blive brugt og ikke bare en udstilling og jeg kan meget bedre lide børn end stilleben.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, vores have bliver brugt rigtig meget, både til leg og til alt muligt andet, men det er jo den mere private side som jeg ikke viser så meget af her på bloggen. Det er altid lidt af en balance, hvor meget der skal vises her på bloggen, nogen er kun til have billeder, andre vil gerne se både børn og mennesker på billederne. Jeg kan bedst lide at læse de blogs hvor der er en blanding af seriøse have billeder og billeder af børn/mennesker, skønne have billeder med bare lidt liv, og det må gerne være ejeren af haven set bag fra fx. Måske jeg skulle lave lidt mere liv på mine billeder fremover...

      Slet
  5. Skønne billeder af skønne børn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak vi havde sådan en hyggelig dag, og det ses jo heldigvis også på børnene

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...