onsdag den 4. november 2015

Der er stadig en del planter der blomstre endnu


Her er lidt flere af de billeder jeg tog i søndags, tågen lage sådan et magisk skær over haven som lige nu viser sig i de aller fineste efterårs farver. Men der er meget mere at se på end røde og gule efterårs blade i haven lige nu, der er nemlig også en del planter der stadig blomster, blandt andet mine Geoginer og roser. 
Jeg har egentlig planer om at tage Geoginer op i weekenden, men jeg ved ikke helt om jeg har lyst, når de stadig står så fint med blomster, nu får vi se, haven skal jo også snart gøres vinter klar. 





















3 kommentarer:

  1. Fine billeder, og sikke mange blomster du stadigvæk har.
    Må jeg spørge, hvad det er for en blomst på billedet lige over din høstanemone?
    På forhånd tak
    Nina

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, du har ret i at det er et magisk lys og dejlige farver i haven. Mine georginer røg op forrige weekend, selvom jeg plejer at vente til frosten har svirpet dem.

    SvarSlet
  3. Hej Jeannett.Dejlige billeder af din efterårshave.......................og dine dahlia blomstre da fint endnu.
    Har lige taget de sidste dahlia op til tørring.Og lige nu regner det her.......................lidt øv da jeg har nye indkøb der skal plantes.
    Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...