mandag den 1. december 2014

Energi til en mandag

Jeg har pakket og gjort klar til en ny uge, og jeg har fyldt tasken godt op med barer og smoothies fra Nutrilett. En uge starter for mig altid med en lang vagt mandag, og sådan en mandag kan godt nogen gange være en udfordring at komme igennem, uden at falde i for mange dårlige mad fælder. Vi smører fx. altid frisk bagt franskbrød til børnene om eftermiddagen, og det er som regel altid mig der gør det om mandagen, noget af en udfordring der sidst på dagen.

Jeg fik for noget tid siden tilsendt en pakke fra Nutrilett, med forskellige smags varianter af deres smoothies og barer. Det er ikke uden grund at Nutrilett er kåret til det mest velsmagende slankebrand i Norden for de smager virkelig godt, og passer perfekt til at stille sulten med der sidst på eftermiddagen.

Nutrilett har været på markedet i over 20 år, de laver både fuldkosterstatninger og måltidserstatninger. jeg har testet nogen af deres måltidserstatninger, det vil sige barer og smoothies som kan bruger som en del af den daglige kost, som erstatning for et enkelt moltid. De er super gode hvis du har lidt travlt på arbejde, eller er på farten. Med en bar eller en smoothie får du dækket de næringsstoffer, din krop har brug for i et almindelig måltid, men med maksimalt 200 kalorier per måltid.



1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...