torsdag den 5. juli 2012

Lige nu...



Det er faktisk helt ok...

12 kommentarer:

  1. Ser top dejligt ud, er ret misundelig. Her har mindstebarn feber og vekrtrækningsbesvær. Jesper er på vej hjem fra vagtlægen med hende:-(

    Men smukke sy ting du har fået kreeret... Håber vi snart ses...

    Hvornår har du mon fået iPad??

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej da, håber virkelig hun snart får det bedre.
      jeg tror jeg har haft den et par måneder, ja vi må altså snart finde ud af noget, men tiden går altså lidt for stærkt herhjemme. Fik ikke lige snakket med Rakel, da hun havde flyttet sy dag til dagen efter mig.

      Slet
  2. Årh det ser vildt hyggeligt ud. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  3. Ser super hyggeligt/nydeligt ud :o) Hvor er mennesker?!.. :o)
    Og sikke smukke roser og pæn græsplane, der ses i baggrunden! Det er bare fantastisk det hele :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ja billeder er jo taknemmelige, plænen er fyldt med mos, de fine storkenæb under roserne er fjernet og erstattet med flis, ikke så fint, men det giver mere fritid :) De der 30 krukker med sommerblomster jeg plejer at have på teressen, har manglet siden jeg fik æblepigen. Men jeg nyder det sådan, det er helt ok at det ikke er perfekt, men at jeg i stedet kan side med min kaffe og bare nyde og slappe af.

      Hvor er menneskerne henne, ja æblepigen sover, manden i er bad og jeg var bag kameret :)

      Slet
  4. Det ser da smadder hyggeligt ud... ;)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud, håber bare sommer bliver lidt endnu, selvom vejret ikke lige ser lovende ud idag.

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. nej hvor skønt det ser ud- stilhed og ro til det der er hyggeligt at sidde og nørkle med- og så lidt afslappende natur med aftenlyd- uhm...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...