mandag den 25. juli 2011

Ud i naturen


Æblepigen har været på tur med far det meste af dagen, jeg har lånt lidt af billederne til bloggen, der kommer en del, så er i advaret. Manden min er en rigtig naturmand og det nyder æblepigen godt af, her bliver en guldsmed nøje undersøgt.


Der blev fundet salamander ved søen, finurlige lille dyr sådan en



Efter så mange oplevelser trænger man til pause og lidt mad, en chokoladekiks kan lige stille den værste sult mens man gør bålet klar til pølserne. Pølser på bål, turmad når det er bedst :)



Mor havde bestilt svampe, så efter bålmaden var indtaget blev der lige tid til at samle lidt rørhatte inden hjemturen.


Hjemme ventede mor med friskbagt brød, rørhattene kom hurtig på panden og blev forvandlet til en lækker frokost.
Jeg syntes det er så fantastisk, at de har noget helt specielt sammen som mor ikke er en del af og jeg bliver helt varm indeni når jeg ser billederne.  I morgen er det mandens fødselsdag, og jeg har forberedt lidt til brunch hygge mens de var på tur, måske der kommer lidt om det i morgen.

2 kommentarer:

  1. Ser da bare for vildt hyggeligt ud, tror at jeg vil forslå det til kæresten min, han er nemlig også natur mand!

    SvarSlet
  2. Jeg er sikker på at det har været fantastisk hyggelig både for far og æblepigen. så helt klar en anbefaling her fra.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...