lørdag den 9. juli 2011

Hjemme hygge på en sygedag




Æblepigen har været syg de sidste to dage, men så er det jo dejlig at mor endelig er blevet færdig med værelset. Næsten hele dagen legede hun oppe på værelset, altså når hun ikke sov, for hun sov godt nok meget i går. Sådan en dag når man er syg, må man gerne have morgenhår og sut hele dagen.


I dag var feberen væk, men den var stadig ikke helt god, så den stod på inde hygge igen i dag. Vi er så heldig at have arvet en hel masse duplo lego af min moster, det er virkelig genial legetøj. Filippa elsker det og jeg tror hun får glæde af det mange år endnu skønt. En pause engang imellem er også nødvendig, så er det godt man kan tage en hvil på sofaen, og mor kan jo så  passende tage en tur rundt i blog land :)

1 kommentar:

  1. åh det pus- håber hun er rask idag :-) alle vi andre har haft travlt med at holde weekend udenfor blogland :-) <3

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...