fredag den 17. juni 2011

Torsdags TO-DO


Jeg er sprunget med på vognen med torsdags to-to hos hende her, jeg har en liste så lang, så der er emner nok at vælge imellem. Jeg har en bænk i gangen til strikket trøjer og diverse overtøj, har længe ville sy en hynde, syntes nemlig det er lidt hvidt i hvidt som det ser ud lige nu. Så min plan er at på torsdag viser jeg et TA-DA indlæg, hvor jeg har fået syet den fineste hynde, ud fra det stof som ligger her på bænken, lige klar til at blive klippet.


Det er meningen at man skal strege to projekter fra listen, det andet projekt kommer så her. Mit skovbed er som i kan se ved at gro total efter, det skal der styr på til på torsdag. Der skal luges, klippes og fjernes blade. Glæder mig egentlig til at komme igang. Det bliver dog først efter weekenden at jeg får tid, har så mange planer her i weekenden og manden tager til Rusland næste uge, så lidt hygge skal der også være tid til.

6 kommentarer:

  1. glæder mig til at se din nye hynde :-) syet med overlocker osv....
    hvad siger du til at være med til at man hver fredag laver sådan en "candy eye friday" ting- altså noget flot noget hver fredag? :-)

    God weeknd- og hyg jer! Hils ..

    SvarSlet
  2. Glæder mig meget til at se resultatet.

    SvarSlet
  3. Ellen: Det lyder hyggelig med sådan en candy eye friday, men nu er det jo sådan at jeg prøver at bruge min blog til candy eye everyday, netop for at holde fast i alt det skønne og dejlige der sker i min hverdag. Jeg er ikke så god til de lange eftertænksomme indlæg, der for prøver jeg bare at fange små dejlige glimt i min hverdag. Alligevel vil jeg tænke over det til næste fredag, lidt for sent for mig nu. men god ide ellers.

    Binemor: ja også mig, bare det ikke regner for meget næste uge, hader at luge ukrudt i regnvejr

    SvarSlet
  4. Ih den hynde glæder jeg mig til at se og ukrudt bvadrr... har selv været på den i dag keeedeligt :-)

    PS. Du behøver ikke have 2 punkter, det er helt op til dig selv. Jeg valgte dog 2, så jeg kan veksle lidt mellem, så jeg ikke går helt koldt i et af dem :-)...

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. gode projekter, tænk sig der nogle gange ikke skal mere til enden rigtig god blogleg ;o) Mine to do er også nogle jeg længe har gået og gerne ville i gang med, men endnu ikke har taget springet til.... så nu skal det være!!!
    Rigtig god arbejdslyst :o)

    Kh. Jill

    SvarSlet
  6. Westmose: Ja en kedelig ting og en sjov ting, håber bare ikke det vil regne hele ugen, for så bliver det godtnok træls.

    Demselv: Ja en super god leg, kigger lige ind og ser hvad du har gang i.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...