mandag den 16. juli 2012

Bamsemadder og nymalet møbler.


Vi nyder ferien stille og roligt, vi når det vi når og det vi ikke når, jaa det venter jeg til efter ferien med at blive stresset over...
Æblepigen havde inviteret bamse på bamsemadder til frokost(rugbrøds klapsammen med syltetøj)
I bagrunden kan i se den lille skammel, jeg har lige malet den i en fin gul farve, før var den i en ikke serlig pæn orange farve, nu passer den meget bedre ind i her i spisestuen syntes jeg.


Mit lille bord i stuen er blevet malet hvid og fået en fin lille knop fra Anne Black, et af de projekter jeg har haft planer om længe. Det er blevet meget lyst, men omgivet af garn i lækre farver, syntes jeg her er blevet en rigtig hyggelig lille hækle krog i stuen.

15 kommentarer:

  1. Det ser godt ud - det er bare dejligt at få malet :) og flot pude!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja det er dejligt endelig at komme lidt igang med maler arbejdet, noget af det har ventet længe.

      Slet
  2. sikke en lækker farve de møbler har fået :) virkelig en frisk farve :D

    faldt lige over din blog og sys jeg ville lægge en kommentar for det nogen kanon gode billeder du har fået taget :) du har fået en fast læser til :)

    kig gerne forbi min blog også er helt ny opstartet så skal lige igang men der sker da lidt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den søde kommentak, og velkommen til dejligt at du har lyst til at følge med, glæder mig til at kigge forbi din blog.

      Slet
  3. Den lille skammel er blevet rigtig fin, og passer perfekt ind med de andre skønne pastelfarver :)
    Man må sige, at du forstår at udnytte, at det ikke lige er strandvejr ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vejret har ikke lige været til strand, men jeg er nu heller ikke såå meget til strand, måske mere til zoo og en tur i skoven :) Men det betyder nu ikke at jeg ikke savner sol og sommer :)

      Slet
  4. åååh mit hjerte slog loge et ekstra slag da jeg så den smølfe tallerken. jeg havde en akurat magen til som barn. havde også en dyp med et andet motiv. jeg eeeelskede det sæt. desværre havde min mor kasseret det da jeg selv fik børn. desværre er mine forældrer ikke sådan nogle der gemmer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt du skriver det, for jeg havde det samme sæt da jeg var barn og jeg elskede det. Min mor er heller ikke sådan en der har gemt, så det sæt er også røget ud. Det her sæt har jeg vundet i en give away inde hos Marlenes hverdage og jeg var sååå super glad da jeg så det var mig der var den heldige, den bedste give away ever.. Jeg vandt også den dybe terlærken men mangler desværre koppen, den søger jeg med lys og lygte efter, håber sådan jeg finder den en dag.

      Slet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud.


    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare hyggeligt ud, jeg har et spg ang malling, hvad er det for noget du bruger, maler du med rulle eller pensel, jeg syntes det kan være svært at få et jævnt resultat.
    Knus Ditte

    SvarSlet
  7. Hvor er det en fin nederdel æblepigen har på- har du selv syet den?

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte farver til møblerne - vil du oplyse farvekoder på den gule skammel og det blå bord + stole?

    Kh Trine

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...