mandag den 5. september 2016

Det her indlæg vil jeg huske

Det her indlæg bliver et af de indlæg, der til vinter bliver godt at vende tilbage til. Når det regner og rusker, og der er langt tid til sommer, så vil jeg jeg tænde stearinlys, side inde ved pejsen med min computer, og nyde lidt af sensommeren en gang til.

Der er ikke så meget andet at sige end at haven virklig præsterer lige nu, som en olympisk atlet der gennem hele sommeren har forberedt sig, for at peake på det helt rigtig tidspunkt, og her lige før tiden løber ud, giver alt hvad der er at give af for at slutte sommeren af med maner.
























22 kommentarer:

  1. Ja, det må virke som en gedigen vitaminindsprøjtning at vende tilbage til dette indlæg, når det om laaang tid er blevet koldt og vådt og mørkt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kan godt have lidt svært ved at komme igennem de sidste vinter måneder, men nu vil jeg tage det her indlæg frem samt lægge en masse forårsløg og så håber skal det nok gå

      Slet
  2. Helt vildt flot. Farver der gør glad.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  3. Meget lækre farver og skønne fyldte bede. Det bliver skønt at kigge på til vinter, når man trænger til farver og energi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kan huske fra de andre vintre, at der er godt at bladre lidt på bloggen for at huske hvordan det egentlig ser ud om sommeren, det er jo næsten ikke til at forestille sig der om vinteren.

      Slet
  4. Åhhh hvor smukt, jeg elsker også at sidde og nyde de gamle indlæg i vinteren :o) ikke kun min egne, men også jer andres det gør bare så glad :o) og længslen efter sol og sommer bliver mættet en lille smule.
    Hvor er der smukt i din have.
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præsis sådan har jeg det også :-)

      Slet
  5. Skønt indlæg, jeg blev bare så glad af dine billeder og tekst.

    Der er utroligt smukt i din have lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak det var da dejligt at høre.

      Slet
  6. Hvor er det bare en skøn have I har, at se de bede må for jer bekræfte, at det var ok at lægge så meget energi i jeres have i efteråret/foråret- nyder at kigge på hvor hurtig jeres bede har udviklet sig siden april - meget smuk staudesammensætning - ville elske sådan et blomsterflor i min have

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja nogen gange kan jeg slet ikke fatte den forvandling der er sket i haven, det er gået så hurtig

      Slet
  7. Det er virkeligt smukt, jeg elsker den frodighed som sensommerhaven står med, om end det også vækker lidt melankoli at vide det er finalen. Lige pludselig er det hele slut og vi venter på næste sæson.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja præsis sådan har jeg det også, det er så smuk i haverne lige nu, men samtidig også lidt trist at vi snart skal sige farvel til alle de smukke farver.

      Slet
  8. For en fantastisk vakker hage du har. Den gjør mer enn å prestere akkurat nå. De skjønneste farger og kombinasjoner. Dette blir noe å varme seg på gjennom høsten og vinteren. Takk for det!
    Hilsen fra Jannicke

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja til vinter må vi se alle blomsterne på billeder i stedet, så godt at gemme lidt til den kolde tid, men det er nu også lidt charmerende at sidde ved pejsen med billeder, bloggen, eller en god bog.

      Slet
  9. Hold da op, hvor er dine bede fantastiske:) Smukt!

    SvarSlet
  10. Nøj, sikke en have! Og sikke nogen flotte billeder! For første gang i mit liv, får jeg lyst at lave et staudebed i haven, havde ellers svoret, at vi skulle have en nem have med stor græsplan og mange krukker på terrassen. Din have og dine billeder, har i hvert fald fået mig til at vakle i forhold til denne beslutning...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jo den bedste ros er kan fås når andre bliver inspireret. Definitionen af en nem have er jo forskellig, mine bede med græsser og stauder er plantet så tæt at de kun skal luges om foråret lige efter det hele er klippet ned. De giver virkelig meget liv og glæde i haven, til fordel for både mennesker og insekter. Jeg kan kun opfordre dig til at komme igang hurtigst muligt ;-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...