fredag den 24. februar 2012

Ny opbevarings kurv til legehjørnet


Jeg var forbi Continental, en af mine yndlings butikker her i Viborg den anden dag. Jeg har længe gået og tænkt over en opbevarings løsning til æblepigens mange mange mange Duplo klodser, den kurv vi havde var nemmelig blevet alt for lille. Det endte med denne her lille grønthandler butik fra Rice, kurven er rigtig fin i farverne og så kan jeg godt lide at den har låg så man kan lukke af for legetøjs roden.
Jeg syntes det er en super fin kurve serie de har lavet her, med mange forskellige størrelser og motiver, bla. kan jeg nævne politistation, brændende hus, tankstation, skole og flere andre butikker. Den gamle kurv som som også er fra Rice, bruger vi nu til nogle af Æblepigens mange og total uundværlige bamser, den har fået plads ved siden af legekøkkenet. Jeg syntes den står fint her og så er det dejlig nem for os om aftenen når vi samler bamserne sammen, som gerne ligger spredt ud over det meste af huset :)


Med i kurven kom lidt nyt papir fra Rie Elise Larsen og nogle påskeæg fra Maileg, nu skal der hentes grene ind fra haven i weekenden og klippes lidt påskepynt så skal det nok blive fint tror jeg...


5 kommentarer:

  1. Super fin kurv! Dem er jeg også helt forelsket i. Vi har efterhånden en helt by af dem:-)

    SvarSlet
  2. Åhh elsker den butik. Puha hvor har købt mange fine ting i hendes butik. Elskers rice' kurve de er så fine og dekorative, samtidig med at de pynter rigtig meget:)

    SvarSlet
  3. Tak for at du lige fik vist at erantiserne er ved at komme frem, dem skal vi da ud at lede efter :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin kurv.. Er også fuldstændig forelsket i en slagbænk som den i har :)
    Kh Kamilla

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...