tirsdag den 16. august 2011

Lidt stemnings billeder herhjemmefra

 Solsikker kan jeg bare ikke få nok af, syntes de passer perfekt her sammen med Ferm living tapetet og mine billeder.

Nu er mine stofbleer pakket og klar til at blive sendt afsted til nye baby numser, så jeg har fået lidt nyt på hylden over puslebordet. Billedet med uglen er det jeg byttede med Rakel sidst da vi var på marked sammen, og babushka dukkerne havde manden med hjem sidst han var i Rusland.


Lidt krea hygge er det også blevet til, manden er på kursus i denne uge så vi er alene hjemme og så skal der jo tøse hygges.

En ny stof pakke har jeg også fået i denne uge, fine fine sager som jeg glæder mig til at sætte saksen i.

5 kommentarer:

  1. Nææææ hvor et lækkert indlæg du her har lavet, dejligt at høre lidt fra dig igen.

    Og super fedt tapet du har sat på de der runde æsker... Det er jeg vild med, hvor har du mon fundet det??

    Hyggeligt der er hjemme hos jer altså:-)

    SvarSlet
  2. øj Jeannett, du har da også et lager af rigtig gode sager- hvor har du købt stof denne gang? De brun orange træer er da utroligt fine i formen :-)

    SvarSlet
  3. hvor ser det hyggeligt ud både med hygge og nyt stof, lækkert!

    SvarSlet
  4. Louise: Mange tak, jeg har bare så travlt for tiden, så der sker ikke så meget her på bloggen lige for tiden. Jeg læser lidt med ved i andre, men får ikke rigtig skrevet kommentar. Tapetet er fra retrovilla.

    Erry: mange tak, syntes de solsikker er så fine

    Ellen: mange tak jeg syntes også jeg er ved at have nogle fine sager efterhånden, glæder mig til at komme til at sy lidt nu. jeg har købt det ved Groovybaby

    Marolle: Ja papir og nye stoffer kan man ønske sig mere :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...