tirsdag den 9. august 2011

Bagagerumsmarked Viborg



Jeg var til bagagerumsmarked i Viborg i lørdags, det var rigtig skøn vejr og der var mange afsted, men gode fund blev det desvære ikke til så meget af. Jeg havde dog på forhånd lavet en aftale med hende her om køb af et vattæppe, så noget skønt kom jeg da hjem med alligevel. På billederne kan i se mit nye vattæppe, samt lidt af det andet jeg fandt. Det er mit første retro vattæppe og jeg elsker det, tak Malene og hyggelig at møde dig. Faktisk mødte jeg to andre blogger samme sted, Betina og Mette kunne spotte på forhånd at de sikkert havde en blog og ganske rigtig det havde de, det er da lidt sjovt , hyggelig at møde jer to også.




På vejen hjem kørte jeg ind på en tankstation og der fik jeg retro for alle de penge jeg ikke brugte på markedet. En knallert klub fra Sjælland vidst mest København var på sommerferie rundt i Danmark. De kørte på gamle knallerter som de havde fikset op, de fortalte at de brugte dem hver dag derhjemme og jeg kunne se at det ikke kun var knallerterne der var retro, udstyr og tøj måtte gerne være retro også. Det er bare sådan nogle mennesker man bliver i godt humør af at møde, total god stil syntes jeg.

9 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, jeg fandt fuldstændig det samme tæppe. Se mit indlæg med mine fund :)

    SvarSlet
  2. Selv tak, det var hyggeligt at hilse på dig. Du er faktisk den første blogger, jeg møder in real life :)

    SvarSlet
  3. Nej hvor ville jeg gerne ha vidst at det var dig.

    Pokkers med øv på. Dejligt og møde dig også, men ville da gerne ha vidst det :)

    SvarSlet
  4. Natanja: Jeg må lige ind og se dit tæppe har du også købt det af Malene. Går ud fra at det var hende du mente du gerne ville have vidst hvem det var.

    Malene: så håber jeg ikke jeg skuffede dig når jeg nu var den første blogger :) jeg er rigtig glad for tæppet

    SvarSlet
  5. Jamen du fik da en fin kande, som matcher noget du har i samme stel ikke? Og en god oplevelse på tanken oveni, det er da et slags fund også.

    SvarSlet
  6. Ellen: nej jeg har ikke noget magen til kanden, men syntes den er lidt sød. Ja ja jeg klager ikke skal heltsikker afsted igen næste gang.

    SvarSlet
  7. Sikke da en fin kande du fik på krogen:) havde jeg spottet den, var den røget med hjem;) men havde jo travlt med at passe min lille bod.

    Vh Mette

    SvarSlet
  8. Ugleunger: tror jeg fik den for en 20. og nu pynter den med blomster fra haven, de er lidt fine de der små kander.

    SvarSlet
  9. ej hvor hyggeligt :)
    og det tæppe er bare helt fantastisk!!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...