tirsdag den 4. marts 2014

Husker du at spise Omega-3 ?

Vi tør ikke lade være... tør du

Jeg tror ikke der findes undersøgelser der viser negative ting ved at tage fiskeolie, der findes derimod utallige undersøgelser der beviser de positive sider ved at indtage Omega-3 fedtsyrer EPA og DHA
For os voksne er det vigtige ting som hjertesygdom og leddegigt, Omega-3 fedtsyrer har en gavnlig effekt på
For børn er der utallige undersøgelser der viser den gavnlige effekt på hjernens udvikling, på ordblindhed, på synet, på børns opmærksomhed og meget meget mere...

Jeg tør ikke lade være med at spise Omega-3 fedtsyrer, det er sikkert...

Jeg ville aller helst at vi alle i familien kunne indtage fiskeolien i så rå og ren form som muligt, fordi jeg tror på at jo renere et produkt er jo bedre er det. Men når nu Filippa ikke vil indtage fiskeolie medmindre det smager af vingummier, ja så er det altså det jeg vælger.

Men Pikasol´s små jelly fisk går det som en leg, Filippa elsker dem og glemmer jeg fiskene ja så skal hun nok selv huske dem, jeg er vild med dem.

Dette er et reklame indlæg, men holdningen til produktet/firmaet er helt min egen 


2 kommentarer:

  1. Godaften!

    Dejligt at se, at Pikasol nu har lavet børnevenlige fiskeoliefisk:-)
    Rigtig godt indlæg.

    Vi spiser også dagligt fiskeolie.
    Jeg har i mange år anbefalet det til elever med ADHD, ADD, Tourette, OCD, Autisme, Aspergers mv.
    Det er som du nævner så vigtig for hjernens udvikling, især for tidligt fødte kan udvikle neurologiske vanskeligheder og fisklolie virker.

    Et lille fif hvis der sidder nogen og læser med og kender en med ADHD eller en af de andre ovenstående diagnoser, eller med depression, hjernerystelser eller andre på virkninger af hjernen:
    Udover daglig fiskeolie, så tag også en Maplet(let opløselig magnesium) sammen med en B 6 vitamin.
    Læs gerne mere på læge Carsten Vagn-Hansens side: www.radiodoktoren.dk

    Hilsner og tanker fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har arbejdet med Pikasol i flere år og selvom jeg ikke længere er i branchen, så er det stadig MEGET vigtigt at mine børn får fiskeolie. Dokumentationsmaterialet er ikke til at tage fejl af !! Børnene spiser mange makrelmadder hos os, men eller supplerer vi også med fiskeoliekapsler :) Hvis børnene synes at Pikasols er for store så findes Multitabs fiskeolie til børn også på Apoteket og de er mindre og smager også af vingummi :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...