fredag den 14. marts 2014

Anmeldelse af Dennis Knudsen produkter.


Jeg har været en af de heldige der har fået lov at teste Dennis Knudsens nye serie til ansigt og krop. Serien passer til alle hudtyper og har fokus på genopbygning og fugt, og det er jo noget de fleste dansker har brug for her efter en lang vinter.

Serien består af bodylotion, 24-hour ansitscreme, peel off mask, after mask treatment, og facial cleansing wipes.

Jeg kan rigtig godt lide at ansigts cremen har pumpe, den har en god konsistens og fedter ikke. Om den giver fugt nok til mig ved jeg ikke helt endnu (jeg har meget tør hud) men det har jeg tænkt mig at finde ud af, for jeg er vild med prisen.

Masken er jeg vild med, den jeg brugte før skulle sådan nulderes af og det var virkelig besværligt. Den her kan man trække af og det er sjovt, det river lidt når masken er smurt helt ud på kinderne, men bruges det kun i T-zonen som det anbefales, så syntes jeg ikke det gør undt.
Bruges after masken treatment efter syntes jeg huden føles rigtig blød ren og frisk.

Normalt kan jeg godt lide at det skummer når jeg renser min hud, det føles ligesom mest rigtig for mig. Så de rense servietter havde jeg nok ikke så meget tiltro til. Men nu hvor jeg har prøvet dem, må jeg da sige at de fungerer, og skal jeg på tur eller ud at rejse kunne jeg godt finde på at have dem med i tasken.

Har du også fået lyst til at prøve de nye produkter fra Dennis Knudsen, kan de købes i Føtex


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...