mandag den 24. februar 2014

3 nye nederdele, en DIY og en der elsker at være model.

Jeg har syet 3 nye nederdele til Filippa, ganske simple modeller med masser af strut og swing effekt. Jeg har brugt stof fra lageret, men jeg mener det er fra stof og stil og leopard stoffet er købt i REMA engang for længe siden.

DIY
Jeg har syet 4 baner sammen hver bane måler 90 cm i bredden og 34 cm i længden inklusiv sømrum.
Så har jeg lavet en linning af et stykke stof på 10 bred og 90 cm længden inklusiv sømrum.
Derefter har jeg rynket nederdelen med to rynketråde, så den passer i bredden til linningen, foldet linningen på langs og syet den fast på nederdelen.
Til sidst har jeg trukket en bred elastik igennem linningen, så husk lige at lave et lille huld til elastikken, når du syr linningen på nederdelen.
Jeg vil anbefale noget ikke alt for tykt stof, da der er meget vidde i nederdelen, størrelsen passer til en pige på 4-5 år.

Den lille model har selv valgt tilbehøret, og der er næsten ingen grænser for hvad  jeg kan overtales til for at få et par gode billeder i kassen. Den fine, fine giraf t-shirt er købt hos Mylillelimon 







11 kommentarer:

  1. Hun er alle pengene værd, rigtig sød og fin model - og pæne sko! : - )

    Super fine nederdele, vil jeg prøve til min datter når hun bliver lidt ældre-

    SvarSlet
  2. Hvor er hun skøn, din lille model! Er vild med alle nederdelene, nok især den sidste... åhhh jeg skal altså virkelig også se at få syet noget snart... :-)

    SvarSlet
  3. Sikke fine nederdele og sikke en sød model. Min datter går kun i kjole og nederdele, og jeg syr de fleste selv, stofrester er supergode til nederdele.

    Kh Gitte

    PS: Jeg har fået kaffen og har taget hul på den første dåse - tak :-)

    SvarSlet
  4. Så fin hun er - og tak for DIY ...jeg skal vist også ha' syet mig nogle nederdele til Karla...

    SvarSlet
  5. Hvor er hun kær - smarte sko;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint- elsker alt hendes tilbehør- det kan man jo aldrig få for meget af :-) og tak for DIY!

    SvarSlet
  7. Den er godt nok flot... :o) måske jeg skulle forsøge med en der er lidt større til min på 7 og mindre til min lille fis på snart 4.

    SvarSlet
  8. Hvor er den skøn og lille Filippa altså, hvor er hun skøm!

    SvarSlet
  9. Hvor ser hun dejlig ud! Tak fon fin DIY den må jeg da have afprøvet her til pigernes forårsgarderobe :-)

    SvarSlet
  10. God eftermiddag.

    En helt igennem skøn prinsesse datter du har.
    Hun gør sig godt i modeljobbet:-)
    Og meget søde nederdele, så fine farver og mønstre.

    Nyd resten af mandagen.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...