mandag den 31. marts 2014

Forårs rengøring i legeuset

Vi har gjort forårs rent i legehuset, så nu er vi klar til mange skønne dage med sol og varme, og masser af ude leg. 
Vi fik en lille forsmag på forårs solen i går, hold fast det var godt, lige pludselig kunne jeg mærke energien bobler og lysten til at komme ud og få gjort en masse meldte sig. 

Jeg var faktisk overrasket over hvor lidt beskidt den var, hun har trods alt leget derude en del sidste år og her i vinter. Hun er rigtig god til at rydde op derude og feje og nusse rundt, ja hvor mon hun har det fra... Vi har aldrig lavet regler for legen derude, men vand og mudder har aldrig sådan rigtig været en del af madlavningen derinde. Hun bruger det mere som et ekstra værelse udenfor, hvor hun tager inde legetøj med ud og sidder og leger med, jeg kan kun sige at det passer mig faktisk rigtig fint...






10 kommentarer:

  1. det legehus er simpelthen bare så skønt og hvor det et fedt lille tøjstativ :)

    SvarSlet
  2. Men det er da også det skønneste legehus at gå og nusse i

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud :-) Fik desværre aldrig en datter, så jeg kunne lege "legehus" men har nu 3 dejlige store drenge :-) Den ene har fået en datter, som "vi" nu
    må lave et legehus til :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggelig ud kommer en dag ? kan man så få en kaffetår i det .

    SvarSlet
  5. Hvor er det hyggeligt.
    Vi havde også et legehus da mine drenge var små og selvom jeg prøvede at gøre det "drengehyggeligt", så blev det aldrig det stor hit. Til sidst endte det bare som opbevaringsplads af deres udendørs legetøj.

    Men jeg nyder at se hvor fint du har lavet jeres legehus :)

    SvarSlet
  6. Det er det flotteste legehus jeg nogensinde har set!

    SvarSlet
  7. Simpelthen så fint...det er da virkeligt et sted til leg og glæde :) Man drages jo nærmest mod det...

    SvarSlet
  8. Jeg er SÅ vild med det legehus, det indbyder bare til leg og fest både sommer og vinter og ihh hvor ville jeg gerne være barn igen i sådan et :D

    SvarSlet
  9. Hvem, der bare havde sådan et legehus! Det er simpelthen så fint. Kan godt forstå din datter ikke nænner at tage mudder med derind. ;)

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare fint! Jeg ville ønske at jeg kunne indrette Karlas lige sådan, men hun laver mad med sand i stor stil, så min drøm må vist vente lidt endnu...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...