mandag den 29. september 2014

Skovtur og lige en uge mere som alenemor

I går var det rigtig skønt efterårs vejr, så Filippa og jeg blev enige om at tage en tur i skoven, jeg pakkede en kurv og selvfølgelig skulle Thea med (den bamse er uundværlig for tiden).
Leif er stadig i Brøndby og har snart været der over i en måned, han er ved at gøre sin uddannelse færdig som svejse-inspektør, og han bliver der ovre i weekenderne for at læse. Denne uge er eksamens uge, så er han forhåbentlig færdig, og vi ser virkelig frem til at få ham hjem sidst på ugen.
Det har været lidt af en udfordring at få dagene til at hænge sammen, jeg har selv både lukke og åbne vagter i den børnehave hvor jeg arbejder, så der har været en del dage hvor jeg ikke har kunne hente og aflevere Filippa i hendes børnehave. Heldigvis har jeg er super sød mor og far, der har taget Filippa de dage hvor det ikke har kunne hænge sammen for mig, men de dage har der jo så været to at savne.
Måske derfor var turen i skoven i går noget helt særligt, alting var bare så fint og helt perfekt. Vi gik en dejlig lang tur på næsten 6 km, Filippa er super god til at gå så det var ingen problem, og vi havde god tid til at finde både dyrspor og trolde der gemmer sig i skovbunden.

En helt perfekt søndag, der har fyldt energi og kærligheds depoterne op, lige nok til at klare en uge mere uden far i huset.










2 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder. Man kan sagtens fornemme den hyggelige stemning :-)

    SvarSlet
  2. Øj det ser dejligt ud.. og lige om lidt er der gået en uge mere:-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...