søndag den 14. september 2014

Nogen har fået ny plads i soveværelset.

Vi har stadig noget virkelig skøn og mild vejr, med vind stille og diset morgener. I dag kom solen dog aldrig helt frem, og det har fået det hele til at virke lidt mere efterårs agtig. Det har været sådan en dag hvor brændeovnen har været tændt, og vi inde hygget med stearinlys og og søndags syslerier.

Leif er kørt til Brøndby her i eftermiddags, der bliver han de næste 3 uger, og så kan han forhåbentlig kalde sig Svejse inspektør. Filippa har indtaget fars seng, og så er det lige pludselig ok at der ikke er frost motiver på dynen. I aften vil jeg nyde at putte mig ind til min lille snoretop (hvis altså hun kan ligge stille) det bliver ren tøse hygge de næste 3 uger.






6 kommentarer:

  1. Smukke smukke billeder! I bor simpelthen så dejligt. Håber det bliver tre gode uger trods Leifs fravær.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. tak søde, ja det er skønt at bo på landet men det ved du jo alt om, Her er lidt stille uden manden, men der er jo nok at se til så tiden går hurtig

      Slet
  2. Uh ha- håber det bliver hyggeligt at have snoretoppen på besøg i sengen :-) Her har yngstes sengebesøg aftaget markant det sidste år- så hun må jo være blevet fyldt op med varme og tryghed og nærhed efterhånden :-) Og hvor er de bær med dug bare smukke- gid man kunne brodere dem....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er blåbær og de er spist nu ;-) men ja de kunne være fine som broderi

      Slet
  3. Svar
    1. Mange tak tidlig morgen er et super godt tidspunkt at fotografere på.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...