søndag den 27. november 2011

Så var der sørme gave i strømpen

Jule strømpen er syet af mormor og det er også hende der putter gaver i  og sørme om der ikke var en DVD med Fedtmule i her til morgen. Det passede jo helt fint til det vejr vi har i dag, så lidt af formiddagen er gået sådan her. Nu skal vi ud og køre et par timer i bil og mon ikke den samme ryger på afspilleren i bilen, jeg tror det. Ja ja vi nyder en god film her i huset når vi har lyst, vi er så meget ude og laver så mange ting at når vi har lyst til DVD tegnefilms hygge så er det ikke nødvendig med restrektioner. Rigtig god søndag til jeg



3 kommentarer:

  1. Hun ligner en der hygger sig og er rigtig glad for gaven.

    Vi har heller ingen tv-restriktioner herhjemme og sjovt nok regulerer det sig selv og tv fylder egentlig ikke særligt meget når det kommer til stykket.

    :-)

    SvarSlet
  2. Skønt med adventsgaver fra Mormor, her i huset har vi også en Mormor, som er sød til det med adventsgaver.
    Og hyggeligt, jeg har fået dig som fast læser på min blog. Velkommen hos mig.
    God 1. søndag i advent til dig og dine fra mig :-)

    SvarSlet
  3. Der skal også være plads til at hygge med en god film :-) Og hvor var det en fin gave at få.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...